2007年3月26日

老媽語錄-即食麵


新鮮人:『嘩~~~兩蚊包喳!兩蚊喳!』
新鮮媽:『咁買幾包返去囉!』
新鮮人:『但係要買成箱30包先有咁平喎!』
新鮮媽:『你想自殺咩?』
新鮮人:『怎麼解?』
新鮮媽:『食咁多唔肥死你呀?』
新鮮人: -_-!!!

19 則留言:

匿名 說...

wahahaahaaa!新鮮媽真係 cutie,好搞嘢呀!喂,伯母真係好鬼可愛、好過癮呀!好鍾意佢呀!
xiao

pigbon 說...

新鮮媽確係可愛~

新鮮人 說...

xiao, pigbon,
哈哈~~~
我咁可愛都可能係佢遺傳俾我架! 嘻嘻~~ =p

伊麵丹 說...

我就覺得出前一丁係d餐廳食先好食
又幼又彈牙!
仲有杯野飲^^

新鮮人 說...

伊麵丹,
自己煮唔洗錢嘛,
慳得就慳囉!

Oscar 說...

咁成箱即食麵買又感覺唔係好健康既~
雖然我都好中意食, 但都係少食為妙啦~

詭異的木頭狗 說...

係o羅, 伯母都係為你好姐, 唔好食o甘多公仔麵, 真係冇益o架!!

新鮮人 說...

oscar,木頭狗,
我都唔係成日食嘅,
一個月一兩次咁啦,
但係出前一丁真係即食麵嘅xo,
好好味架!

bbj 說...

唔好買咁多,食得多會厭架!

新鮮人 說...

bbj,
我都係咁諗,
所以最後都係無買到!

juju 說...

相信只有新鮮媽一個(新鮮嫂兩個),
佢地窒你, 你唔敢窒返佢 XDDDDD

新鮮人 說...

juju,
嘻嘻~~我都唔識窒人嘅! XDDDD

coobe 說...

我仲以為你媽媽意思係無益,點知原來係咁

新鮮人 說...

coobe,
佢最鐘意整鬼人架啦! =)

Ruth Tam 說...

For my 4 years in Vancouver, I ate 1 box every month.

when I was young, my mom never cooked and it's a big deal when she cooked instant noodles for us. So, when I started living by myself, I wanted to have as much instant noodles as I wanted.

媽咪 說...

我都是$12(cad)一箱就買, 食三四個月囉. 你媽可買一箱同隔離左右D師奶散貨架.

新鮮人 說...

ruth,
儍瓜! =p
而家唔好食咁多呀,
對身體,對皮膚唔好架,
間唔中食下好啦,
如果要食即食麵,
食壽桃牌好啲,
因為不經油炸,
連我個營養師都話好架,
又或者可以統一嘅蕎麥即食麵都有益啲!
試下啦! =)

tonia,
佢好少咁做囉,
話費事煩喎,
而且我地又懶攞,
差十蚊八蚊都係由佢了,
買得多食得多呀! =)

Tonia 說...

My girl love to eats 壽桃牌 too.

新鮮人 說...

tonia,
都幾好味架,
細路哥食都好,
好過食即食麵! =)