2007年3月26日

老媽語錄-老年抑鬱症

新鮮人:『你有無想過自殺呀?』
新鮮媽:『無喎!』
新鮮人:『咁你有無抑鬱症呀?』
新鮮媽:『無喎!』
新鮮人:『咁你一個人住悶唔悶呀?』
新鮮媽:『間唔中啦,不過我日日都好忙喎!』
新鮮人:『咁你而家過得開唔開心呀?』
新鮮媽:『我而家都唔知幾自由,食物著物自己決定哂,又唔洗理你地班嘢,你地有物陰謀?我唔湊孫架!』
新鮮人:『無嘢呀,關心吓你啫!』
新鮮媽:『你有抑鬱症呀?你想自殺咩?你好悶呀?你......』
新鮮人: @_@!!

16 則留言:

匿名 說...

喺羅,做乜鬼你咁問阿媽架? 莫非畀伯母講中左? heeheee

xiao

匿名 說...

你地有物陰謀?我唔湊孫架<== 笑死我啦.
新鮮人係唔係想新鮮媽幫你湊仔呀?

新鮮人 說...

xiao, pigbon,
唔係,
成日見到咁多老人家話有抑鬱症,
而大部份家人都唔察覺架,
所以咪直接問佢囉,
唔洗估估吓嘛,
佢識咁講應該係無問題,
起碼佢而家都過得幾開心啦,
咁我個心都放鬆啲! =)

匿名 說...

hehe咪幾好
等到D病徵現曬形就太遲

新鮮人 說...

伊麵丹,
我估你都係考順仔一名,
抵讚呀!

匿名 說...

新鮮媽都幾有趣喎!
唉!而家到Try to Remenber喎,幾好聽
有時播吓一啲classic musci都唔錯

新鮮人 說...

dr lam,
Try to remember未到classic,
最多係懷舊啲啫,
你喜歡就好了! =)

bbj 說...

你放心啦,你阿媽咁精靈!分分鐘佢覺得你煩住佢呀....

新鮮人 說...

bbj,
多謝哂,
承你貴言! ^0^

匿名 說...

你媽媽果然是一個開心快活的人,你也不
用太替她粗心^^
希望我將來都會這樣心態過日子

新鮮人 說...

coobe,
見到佢開心就好啦,
你咁後生,有排都未到啦!

Ruth Tam 說...

Really envy your mom, ... and you.

kristie 說...

我發覺d上左年紀既人就算幾咁得閒都好都要話自己好忙.

新鮮人 說...

ruth,
有一排我都覺得佢好煩架,
成日都同佢爭吵,
自出搬左出黎就好啲了,
而且佢哩幾年正係老左好多,
我好怕到我想去了解佢多啲嘅時候時會太遲,
所以我願意花多啲時間陪佢,
又或者可以講係佢陪我,
我相信只要肯花多啲時間落去,
總會有互相了解的一天,
只不過是時間同心機問題,
試問有邊個父母想孤獨終老?

kristie,
其實係佢地唔想覺得自己煩住啲後生,
所以有啲老人家會咁講呀!

Ruth Tam 說...

I understand my mom well. Maybe too well that I know when she's being hypocritical, saying different things to me and my brother, playing games, ... yet pretending to be a loving mother.

Yet, I can understand that's for survival. She looks down on women earning a living by working. These are the ways she gets money.

新鮮人 說...

ruth,
如果她真是咁樣諗,
做仔女都無辨法,
唯有同佢保持一定嘅距離,
自己過着自己開心嘅生活,
唔好俾佢影響自己嘅情緒喎! :)