2007年3月17日

女人與早餐


日日食白粥腸粉食到厭,
想食返啲西式早餐轉吓口味,
但係我發覺有啲女人同男人嘅想法好唔同,
佢地會話:『睇吓你幾時對我對到厭啦!』
咁都會引伸到這樣嘢,
有時真係唔可以唔佩服女人嘅想象力!
我記得最經典嘅一句係:『你心裏想着,口裏說出來!』
聽到真係會俾人吹到啤啤聲!

11 則留言:

匿名 說...

無疑女人啲想像力同直覺係好犀利架,不過有啲說話就算諗得出,都係唔應該隨便講嘅。好似你講嘅早餐比喻咁,畀我就一定唔會講出黎,男人聽左,十個有九個半都會有你一樣嘅反應嘅,我唔會畀人咁諗我,更加唔會畀我嘅男人咁諗我。

xiao

Ruth Tam 說...

In our bank, we always classify investment as core or satellite. For core investments, they are supposed to stay for a very long term. For satellite investments, we flip.

I guess that works for life too. There are things that won't change for life and there are things that we always look for something new.

So, give that woman a lecture on core and satellite, if she's still a rational personal.

新鮮人 說...

xiao,
有時我會諗,係未俾唔夠信心人地呢?
定係這是一般女人嘅諗法呢?

ruth,
你都會了解有時,講道理是無用的,最緊要係佢地嗰刻嘅感覺,我可能會愈講愈死火架,都係輕輕帶過算了! :p

我而家驚如果佢睇到哩篇post就死火囉,好驚呀~~~~但不吐不快嘛!

匿名 說...

"有時我會諗,係未俾唔夠信心人地呢?
定係這是一般女人嘅諗法呢?"

兩種原因都會有。信心嘅嘢係睇幾方面嘅,你平日嘅行為(記住,係實際行為,唔係把口講嘅)、佢對你嘅真正了解程度、同埋佢對自己嘅信心。如果呢啲答案唔夠正面嘅,咁咪會多啲猜疑同不安囉。當然仲有一種情況,有時有啲女人都會特登咁講黎提醒你佢都需要一啲一般女人需要嘅嘢嘅,叫你唔好濫用佢平日嘅體貼,老馮囉!咁你就要識做喇!

"有時,講道理是無用的,最緊要係佢地嗰刻嘅感覺,"

係架,感覺呢家嘢係可以好攞命架。咁你自己醒目啲囉。仲有呀,如果佢睇到真係會唔高興嘅,咁你就真係唔好寫好過喇。不過我知你講笑啫。直覺覺得佢應該係幾大方嘅!嘻嘻!

喂,袋左咁多錢落你袋,點多謝我先。^_^

xiao

新鮮人 說...

Xiao,
哈哈~~~~多謝哂呀,我都覺得自從開始寫blog,了解多左自己同女仔呀,因為睇多左女仔嘅諗法囉!
點樣多謝?
咁我唯有努力寫blog啦,嘻嘻~~~乘機宣傳下先! XDDD

bbj 說...

你應該對佢講:
”我對好多樣野都會想轉吓口味,因為唯獨是對妳永遠都唔會變,咁其他野轉吓妳一定唔會介意啦....”
記住講時要情深咁望住佢喎.....咁佢開心之餘,你又可以轉吓口味嘛!

匿名 說...

女人就係咁!
如果佢唔同你講呢野,你就要驚。
因為好大機會準備同第二個講,費事
同你講

匿名 說...

完全同意coobe的說法, 女人只會同自己仍然在意的男人講, otherwise, 講多句都晒氣!

新鮮人 說...

bbj,
哈哈~~謝謝你的提意呀!
係唔係你的個人經驗呢? =p

coobe,木頭狗,
聽君一席話勝讀十年書,謝謝啊! =)

匿名 說...

"咁都定啲!"

哈哈,新鮮兄,係唔係咁諗呢? 哈哈哈)))))

xiao

新鮮人 說...

xiao,
講中左啦! XDDDD