2007年4月1日

老媽語錄:八珍湯


新鮮人:『噢!咁好賣嘅,一包都無剩喎!』
新鮮媽:『梗係啦,啲女人想減肥嘛!』
新鮮人:『唔係話,你唔會唔知哩啲湯有物用掛?』
新鮮媽:『我梗係知啦,女人個個月都要架啦!』
新鮮人:『係囉,咁同減肥有物關係呀?』
新鮮媽:『物嘢無關呀,飲左咪唔洗食補品囉,咁咪無咁易肥囉!』
新鮮人:『咁都得呀,你中左啲減肥廣告毒呀!』
新鮮媽:『物唔係咁用咩?』
新鮮人:『我都唔知架,我都無飲過,不如你試下啦!』
新鮮媽:『你作死呀,你估飲涼茶,痴線!』
新鮮人: XDDDDDD

9 則留言:

匿名 說...

我阿媽煲過八珍茶俾我飲喎.
好似話加埋天麻可以止埋頭風頭痛添喎.

xiao zhu 說...

我都係而家先知道咩係八珍湯喎。我阿媽都冇教我,又冇煲過。真係"背"喇。

新鮮人 說...

pigbon,
天麻可以治頭風我就知,
但係可以加入去我就唔知喎,
話哂都己經脫離哂我嘅知識範圍了! :p

xiao,
我同你一樣,
都係知左無幾來喳,
但身為女生都咁遲知就真係"背"左啲喎! =p

HanaMaru 說...

我想講,八珍係男女都飲得既。我阿媽通常煲了整家人一起飲。

新鮮人 說...

hanamaru,
係真唔係呀,
你唔好"崑"我喎,
唔係實俾人笑到我面黃喎! -___-!!!

HanaMaru 說...

講埋我全家人一起飲囖,點坤你啊?你去中醫到問下囖。
:)

新鮮人 說...

hanamaru,
好,有機會要問吓先,
但係男人老狗問都幾難為情,
不過為求真,我面皮要加厚一點先得! =p

yuen luk luk 說...

我今日先煲完,聽日又要煲多一煲,基本上都係女人飲的!行血活血呀,如果你覺得血氣唔夠都可以試吓架,哈哈!

新鮮人 說...

yuen,
聽人講,
如果血氣唔夠,
男女都可以飲喎! ;)