2007年4月6日

少女尋春


招男友:
要靚仔.
12-14歲,身高1米5或6米,身材一般,
有意者請明天至365,揾穿校服,
正在看地獄少女和玩勁舞,叫155嘅人士,
快啲泥啦,我地等你.
記住要嘴我一淡^v^
kiss kiss
如果你得12-3歲個女係公園寫啲咁嘅嘢,
問你驚唔驚?
但係你睇埋班仔寫係下面嘅答覆重驚呀!!

12 則留言:

xiao zhu 說...

唔識講呀!!!

新鮮人 說...

xiao,
真係後生可畏! =p

Silence 說...

好可怕啊!!

匿名 說...

公園留言板-徵友區

唔洗上網就可以找朋友咁過癮.

程霜 說...

驚,乜唔驚,一段六十字唔到嘅徵友啟示,錯字百出:

12-14歲,身高1米5或6米,身材一般,
有意者請明天至365,揾穿校服,
正在看地獄少女和玩勁舞,叫155嘅人士,
快啲泥啦,我地等你.
記住要嘴我一淡^v^

"身高1米5或6米" - 1.5m or 6m?
"泥" - "嚟"
"地" - "哋"
"淡" - "啖"

唉!死未!

程霜 說...

第一次見有人叫自己做"人士"....
叫155原來喺"我地",即不止一人叫155,
都唔知邊個155打那個155,點咀?

xiao zhu 說...

CS, 真係畀你笑死呀,呢啲錯字你都得閒執。XD

匿名 說...

一個字---"唉".

匿名 說...

無嘢嘛.............
咩依家啲候生咁渴呀.....

kristie 說...

其實可能因為係匿名先咁放肆?

Hyacinthus 說...

CS,你的錯字特工隊又開工啦 ~
哎,時下的年青人真係心口有個"勇"! 乜都夠膽做夠膽死,暫不論其文筆如何,其意念已早超出你我"想像"以外,在他/她們而言,我們的思想應該是"老餅輩"的 @.@~

新鮮人 說...

各位,
對於啲十二三歲嘅『年青人』黎講,
我哋梗係好老餅架喇,
好難要佢哋明白我哋嘅諗法,
相反我哋又更唔會明佢地諗物,
哩啲就係代溝囉,
不過我哋都希望可以有社工多啲了解吓佢哋,
唔係就會好大件事了,
或者我哋都要放下成見,
多點從佢哋嘅角度諗,
咁才可以了解佢哋嘅想法!