2007年4月6日

儍瓜問題~廣東諺語

好耐無同大家見面嘅儍瓜問題又出現喇!
今次要問嘅係廣東諺語.

1) 點解係駡人『痴孖根』,而唔係『痴三/四/五...根』呢?
究竟係邊兩條根痴埋一齊呢?
以下是我可以找到的答案:
『痴孖根』又名『黐孖筋』,,黐孖筋源自黐筋,因 "筋"可指腦筋或神經線,"痴孖筋"意指其神經紊亂,腦筋打結。既然是腦筋打結,一條又點打結呢,所以有人稱之為黐孖筋,亦可表示這人比黐筋,更嚴重。

2) 點解話人呃你叫『你呃我膝頭哥唔食辣椒醬』呀?
你全身除左個口都唔會食嘢架啦?物膝頭哥會食其它嘢咩?
劉天賜話:
膝頭哥不是人,不是阿哥,不會食辣椒醬的,這簡單明顯的道理或事情還拿來欺騙?呃我膝頭哥唔食辣椒醬咩!


3) 點解係『黃皮樹了哥唔熟唔食』呢?
物了哥會食唔熟嘅生果咩?定亦或了哥淨係食黃皮呢?
這題不用解了,因為大雄己引述了,詳情可以看他的comment!

4) 點解『新屎坑會香三日』?
可唔可以香四日五日架?以前啲人唔洗屎坑嘅咩?
可能以前的屎坑唔係用冲水馬桶,只是係地下掘個大坑,然後上面放幾塊木板圍幾塊木墻就係廁所了,跟住就人人係痾,都唔會去清理,你話臭唔臭吖!至於點解係三日,應該是中國用語習慣,我們有所謂三朝回門,意就是新了過後嘛!(這個純屬個人推測,得啖笑而已!)

以上啲問題好似好無聊,但係你有無諗過點解吖?
我成日都會諗埋哩啲儍瓜嘅嘢!

8 則留言:

xiao zhu 說...

咁究竟你係寫出黎考我哋,定係你自己都真係唔知架? 我仲有一個問題呀:點解"擔屎唔偷食"嘅?邊個會鍾意食屎喎? "肴" 哂頭? 有冇人識呀? 唔該。

匿名 說...

你個黃皮樹了哥

新鮮人 說...

xiao,
哈哈~問得好,
我真唔明架,
有時都想了解下啲諺言係點發展用黎架!

大雄,
正喎,
多謝推介呀! :)

Hyacinthus 說...

你有沒有答案架, 我也想知道出處何來 ~

新鮮人 說...

風信子,
我都無架,想大家討論吓嘛! =p

xiao zhu 說...

咦,仲未有人答嘅,真係好想知道點解呀 :(

xiao zhu 說...

喂,你淨係答左你自己果4條,咁我問果條呢,仲未解喎!!=0=

新鮮人 說...

xiao,
哩條真係唔知啊,
我淨係見過狗食屎喳,
未見過人食呀~~~~ 哈哈~~~