2007年4月29日

為何『對不起』!

歌手陳奕迅因早前曾批評日本天后濱崎步係香港演唱會"咪嘴",
連日來受到不少步姐的粉絲評擊,
而且還要向台灣avex董事長講『唔好意思』,
我覺得真是一件匪而所思的事情!

如果陳奕信所言非真,
那就不是說『唔好意思』而是『對不起』了,
但如果他所說是真的,
那他何錯之有,
有什麼『唔好意思』喎?
要講『唔好意思』的應該是濱崎步自己才是,
演唱會是人家來看你的現場表演,
除了舞蹈,服裝外,唱歌是最重要的一環吧,
如果演唱會都可以"咪嘴"的,
那麼人家為什麼要購票入現場看,
坐在家裏聽CD,看MTV不是一樣嗎?

現在,
要麼步姐出來澄清自己無"咪嘴",
然後要陳奕迅正式道歉說『對不起』,
如果真的是"咪嘴"的,
就要自己行出來說聲『唔好意思』,
哩個係什麼世界?
是非顛倒,對錯不分,
陳奕迅請不要對人家說『唔好意思』,
對自己說吧,
我對你有點失望!

11 則留言:

匿名 說...

可能啲高層比咗唔小壓力陳奕迅掛, 你知步姐幾大影響力架喇.

咁樣反而令我更覺得步姐係有咪咀既添.

匿名 說...

我想起英文I am sorry同I apologize的分別
我覺得陳奕迅說「唔好意思」是因為其實他自己也沒法証實步姐是否真的"咪嘴",mm....也許鬧大了,會被人告誹謗。這句「唔好意思」相信經過高層調停協議而得出的,既不再把事情鬧大,亦沒有承認自己說錯了

其實我覺得作為公眾人物, 說話要有分寸,明知道自己的說話有影響力,要慎言。大家臭罵政府高官亂說話的同時(e.g.未經證實底下,自以為是的說沒有沙士), 有沒有想過名星也會把未經証實的東西說出口而把事情鬧大呢

新鮮人 說...

jerry,lala,
正如jerry所說,
此地無銀三百両喎,
其實eason會知自己無估錯的,
你估佢講之前真係無諗過?
實有嘅,
只不過唔知咁大反應啫,
揾食所逼,
唯有向現實低頭,
好可惜! :(

匿名 說...

講得好!
應該就係咁,表達意見無錯者,香
港幾時變得咁無言論自由

新鮮人 說...

coobe,
香港真係愈來愈『變態』了,
錯對不分,
是非不公,
不錯嘅唔認,
指出問題所在嗰個反而要講『唔好意意』,
都唔知係什麼世界!

Ruth Tam 說...

Sometimes, a public person needs to be cautious and refrains from saying something not politically correct.

啊澤 說...

很簡單

因爲eason那句話

損人不利己

說到底大家也是同行

新鮮人 說...

ruth,
佢可能係以觀眾身份來看啦,
俾咗錢睇人咪嘴又唔係好抵嘛!

嬲記,
利人嘛,
身為觀眾有權知道真相架,
步姐是天后級,
如果真係咪嘴,
又點對得住啲用真金白銀入場睇嘅觀眾呀,
我都係覺得只要所言是真的,
就是同行都係咁話,
大家互相包庇咁樣對同業對觀眾都唔公平,
亦起唔到互相激勵嘅作用喎!

ps:其實eason講時己經是好温和的,他根本没有克意挑起人家對步姐嘅不滿,所以根本無道歉,如果要,那麼咪嘴嗰個就更加要啦!

Hyacinthus 說...

依陳奕迅的性格,若是他認為是錯的他會指正,而近日的『唔好意思』言論並不是代表當日他看錯了步姐,而是自己的一句真心話所引起的風波而感到無奈,套lala的一句--I am sorry!即是對事禮貌地回應表示遺憾!

而他眼裡的步姐係香港演唱會"咪嘴"!死未~

新鮮人 說...

風信子,
如果eason所想如你所言,
我是會接受佢嘅行動,
因為夠哂大方得體嘛!

新鮮人 說...

testing