2007年4月30日

檸檬茶!


我好少飲檸檬茶,
因為在茶餐飲到的不是太甜就是有苦澀味,
好少食到既有茶味又有檸檬味但又不太甜的檸檬茶.

近日一杯檸檬茶就搞到滿城風雨,
只為有位補習天王TIP中了今年中文科的作文題目,
有考生認為對自己極為不公平,
而且懷疑有人洩露試題,
所以去信考試局,廉署要求徹查此事,
一定要抽出幕後黑手云云,
誓要替自己取回一個公道!

個人認為『檸檬茶』是一個極為普遍的題目,
你入到茶餐廳不是要奶茶,咖啡就是檸檬茶了,
既然考試局曾以『手提電話』為模擬試題,
人家胡亂估中檸檬茶亦不出奇,
正所謂『如有類同,實屬巧合』,
而且現在估中的是作文題目,
就是真的估中又何妨?
難道那些考生可以把補習社的範文照字搬紙咩?

其實只是一件雞毛蒜皮小事,
那些慌死蝕底的考生就大鑼大鼓係咁嘈,
我看愈嘈得厲害那些愈是考得不好那班學生,
佢哋可能希望嘈幾嘈就可以重考或者取消那部份的分數,
這些抱有僥倖心理的學生如其花時間在這方面,
倒不如專心努力把剩下的科目考好一點吧,
難道把人家拖下水自己就會有好結果咩?
簡直是浪費寶貴的時間!

20 則留言:

Tonia 說...

我都係咁話啦, "就是真的估中又何妨?" 呢!!!

匿名 說...

係lor,攪到人地好驚
人地都係作「檸檬茶」
班友仔又唔知想攪邊科

新鮮人 說...

tonia,
有啲人就係咁,
自己唔努力,
將啲責任放係人哋身上,
無啲用! :(

伊麵丹,
想攞著數囉! :)

匿名 說...

咩以檸檬茶為題o既考題好難作咩? o個o的投訴o既應屆會考生個腦係咪裝o左x, 冇貼士就唔曉寫字......

匿名 說...

我覺得這大概是97後許多香港人的心態 - 嘈就咩都得

新鮮人 說...

becky,
只不過找過借口啫,
有料到嘅就唔會嘈了!

lala,
又係喎,
等我又嘈吓先,
我好窮我好窮,
快啲要政府派錢俾我呀! :p

匿名 說...

檸檬茶我唔飲!
考試和檸檬茶都唔關我事^^

新鮮人 說...

COOBE,
但係會唔會請人食檸檬呢? =P

HanaMaru 說...

貢既考題?唔係化?

Ruth Tam 說...

Given the amount of money involved in the "private tuition" business, it's not surprising that there's something not very honest.

新鮮人 說...

hanamaru,
係呀,你又作返篇喇! :p

ruth,
估不估中都無所謂囉,
其實都係要自己作篇文啦,
又唔可以照抄嘅,
學到東西都係自己嘅啫,
係啲人唔明已! :)

tofufa 說...

"你入到茶餐廳不是要奶茶,咖啡就是檸檬茶了"

right, cuz I can't drink coffee or milk tea after 11AM :(

匿名 說...

考試都係睇自己
我地以前都會將大家補習d notes一齊copy
就算係拉curve
人地考得好定差影響都唔大

HanaMaru 說...

Fresh: "係呀,你又作返篇喇! "
Just so you know, i DID! Didn't you read the post WE (lao gei and altair) created last friday? hahaha...the post about si niu pei! hohoho....

Tofufa: Me too! No coffee after 3pm!

新鮮人 說...

tofufa,
你個腸胃真係好敏感,
要咁早飲先至唔會夜晚眼光光,
我就無物影響了!

yanyan,
完全對,叻! =p

hanamaru,
我梗有睇啦,
但係潛意式叫我忘記咗啲內容囉,
所而家唔記得哂喇! =p

匿名 說...

檸茶都唔難作呀,班友明玩野啦

新鮮人 說...

wutkwo00,
你係當事人,
你講就最公道啦! :)

匿名 說...

wah!檸檬茶-作文題目
蕭sir個個係以檸茶抒發人生,但我都係有類似既思路,oh!shit

匿名 說...

wah!檸檬茶-作文題目
蕭sir個個係以檸茶抒發人生,但我都係有類似既思路,oh!shit

新鮮人 說...

dr.lam,
唔洗驚,班友都係發牙痕啫,
得過講字啫!