2007年5月1日

徘徊於apm與協和街之間


每天都會遊走於apm與協和街之間,
那是『天堂』與『地獄』之分,
從Agnès B走到街邊五十元三件,
又或者從Roma Roma回歸到街坊茶餐廳,
你會感到那是兩個截然不同的世界.

出身草根,
活躍於街坊地區,
住公屋長大,
對街邊魚旦,燒賣,雲吞麵,雞旦仔樂此不疲,
穿牛記,笠記同廉價波鞋,
這些都深深的植根於我身上,
華衣美食偶然一次就好滿足了!

論高檔,apm其實只是一般貨色,
根本不能與置地,太古廣場相比,
但每次走進去apm總有點格格不入的感覺,
內裏所見所賣都不是街坊價錢,
而且大堂光潔明亮,拋光地板,門高狗大嘛...
行走其中,
你會覺得需要穿得潮,型一點才不會有『衝突感』;
但當我走過apm天橋到逹裕民坊再直上協和街時,
四週所見盡是平民百貨,坊街小吃,
你喜歡的,穿拖鞋笠衫亦無人會投以奇異目光,
那是一種好自然好舒服的氣氛,
或者『銅油呈,始終係裝銅油』,
我都是喜歡低下階層平民化一點!

十幾二十時學人家扮有味道,扮優皮(這名詞好舊了),
有段時間時常溜漣於中環置地,蘭桂坊,
不是指出入那裏的人都是扮嘢一族,
只是那時自己確實有那樣的心態,
覺得在那裏行走好像是高人一等,
如今回看,
都覺十分幼稚無知!

13 則留言:

xiao zhu 說...

慣性去大家樂、喜歡坐茶餐廳,著黎著去都係個兩三件衫,從來不施脂粉,冇做 facial,對名牌冇渴求,....我就係咁生活架喇。舒服!!!

新鮮人 說...

xiao,
原來都係"街坊",
你好呀! :)

匿名 說...

下= =
乜唔係APM咩= =
我淨係去過一次...
幾靚架果到,又多妹妹仔
就係咁,無乜感覺

新鮮人 說...

伊麵丹,
好清醒吖,
証明你戰鬥力還是很強!
thanks! :)

ps:考完試先好睇妹妹呀~~~~~ -_-"

匿名 說...

係呀,有時我入apm想讀書既時總係有一種無型既壓迫感,睇書都睇得唔自然,反而係其他三聯(例如荷李活個間)就好好多..個feeling真係好奇怪

匿名 說...

Agnès B

新鮮人 說...

dr.lam,
Thanks, 己改了!

Ruth Tam 說...

I work in Central. So, also have lunch and shop in central as well. Quality of food and goods is usually good, but it's boring.

新鮮人 說...

ruth,
對啊,
如果講消費娛槳就梗係金鐘中環一帶高檔啲,
但係我們未必係那裏找到值得留戀的東西啊! :)

Hyacinthus 說...

"覺得在那裏行走好像是高人一等,如今回看,都覺十分幼稚無知!"

年少輕狂追風逐浪,其實也不算是錯,經歷過的也是另一體會,或許你今日的甘於平淡源自當天的曾經,這得著幫你湹清眼前的雲霧,讓你知道什麼是想要的 :)

新鮮人 說...

風信子,
你說得好啱,
有些事情要經驗過才會明白,
如果無試過,
人家怎樣講都不明.

ps:我都重係好想中六合彩,到時可以到中環名店消費架!哈哈~~~~~ ^0^

匿名 說...

講叫事你知...

我從未去過SOHO及蘭桂坊...

會唔會好唔得呀?

新鮮人 說...

pegpeg,
噢,咁又少有啲喎,
不過都無所謂,
去咗又唔代表物嘅,
最緊要自己想唔想去之嘛! :)