2007年5月1日

老媽語錄: 中梗架?

昨日下午電話對話中:
新鮮媽:『買咗未?』
新鮮人:『物嘢買咗未?』
新鮮媽:『同你夾份啲六合彩呀?』
新鮮人:『噚晚買咗啦!』
新鮮媽:『咁就好喇!』
新鮮人:『咁緊張,中梗咩?』
新鮮媽:『中咗我就環遊世界!』
新鮮人:『中梗架?』
新鮮媽:『或者買返幾層樓收租,買港景峰好唔好呢?』
新鮮人:『喂喂,你聽唔聽到我講嘢呀?』
新鮮媽:『定亦或用黎買滙豐好呢?』
新鮮人:『死啦,新鮮媽聾咗啦~~』
新鮮媽:『聾你個頭,人地"餅"(plan)緊中咗點用啲錢呀!』
新鮮人:『咁你又唔答我?』
新鮮媽:『買基金好唔好呢?買邊幾隻呢?』
新鮮人:『喂喂.....』 -___-"

賽果:
結果係廿蚊都無中,新鮮媽要我用返上次嗰幾條再買喎,中咗就一人一半,但係佢無夾錢!

11 則留言:

Ruth Tam 說...

Seeing her so happy planning how to use the money, it already worths the money.

新鮮人 說...

ruth,
又係喎,
咁佢咪積係中咗囉! :)

xiao zhu 說...

冇計,真係好鬼鍾意新鮮媽呀!幫我連啲煩嘢都可以暫時擺低一陣。

新鮮人 說...

xiao,
我同佢都樂觀派嘛! :)

tofufa 說...

My brother does that too but I don't dream about that too much~~

匿名 說...

我間中都會好似你阿媽咁,發下夢
幻想中左之後可以點用

Hyacinthus 說...

新鮮媽既人生生活總是充滿希望,她既娛人也自娛 :)
有時也會刻意叫風爸去買六合彩,再叫他倆想想中左怎麼辦,不奢望它會中,但買的六合彩本身就像是買個HOPE,廿元買個HOPE其實很抵 ~

新鮮人 說...

coobe,
人生要發吓夢先有樂趣嘛! :)

風信子,
佢精到飛起呀,
係『愚人』(愚弄)別人就真, :p
其實都好似你咁講,
買完時幻想吓已經有賺了,
幾抵架! :)

新鮮人 說...

tofufa,
當做吓慈事都好吖,
有夢人生先有生氣嘛! :)

匿名 說...

我都已經餅好d錢點用,多謝你增加彩池等我可以贏多幾蚊 :-D

新鮮人 說...

eyer,
你做物講咗我啲說話呀?? ^0^