2007年5月19日

嘈到爆,我頂唔順啦~~~~


放假想話喺屋企休息吓都唔得,
屋前屋後屋上唔喺鑽地就喺掘泥,
重要加埋啲大型鑿地機,
喺咁邦邦聲內外夾攻,
簡直喺人世地獄呀~~~~

我頂唔順啦,
唯有走去郊外行吓,
吸吓新鮮空氣啦,
今晚才回來再見了!

17 則留言:

Ruth Tam 說...

Have a nice day!

匿名 說...

我呢度未又係咁,因為有地盤同樓上樓
下,隔離左右又裝修,搞到無日安寧,
最慘就係我返夜班,日頭嘈又無聲出,
所以我對你簡直身同感受。

匿名 說...

唔吸D新鮮空氣點新鮮呢

新鮮人 說...

ruth,
Thanks! :)

COOBE,
咁你都好慘喎,
不過如果嘈得太嚴重,
聽講日頭都有得投訴喎,
就算唔可以叫佢哋唔嘈,
細聲啲都好吖,
不過其實都好難,
唯有忍忍忍~~

伊麵丹,
下午落雨呀,
無得去囉! :(

匿名 說...

我屋企對面個斜坡..整左成年半
日日都嘈到拆天!真係人都顛

新鮮人 說...

yanyan,
救命呀~~~

Hyacinthus 說...

" 唯有走去郊外行吓,吸吓新鮮空氣啦,"
係呀,我今日都去郊遊吸吓新鮮空氣 :(

"下午落雨呀, 無得去囉! :( "
你好彩避過在重咁唔開心? 我上午出發,尾段行到想死咁,天好黑好大霧兼大雨,有遮但都濕成身晒,對鞋好似水鞋咁,唔知會落到幾時,所以唯有繼續行,大雨中的山路好難行,一步一驚心,哎...... :(

總算返到屋企,睇新聞先知黃雨警告,呢件事唔可以寫blog唔可以俾家人知,到時實俾人"丙鍋金",就留呢樹啦!唉,真係好累,早頭啦 ~

xiao zhu 說...

風子:

Sweet dreams!!

新鮮人 說...

風子,
邊個咁大膽,
你都夠膽丙?

早透啦! :)

匿名 說...

不如去圖書館,那裡比較安靜,至少有書看.

Hyacinthus 說...

xiaozhu, 成個人散左呀, 嗚嗚嗚嗚 ~
我要HotChocolate也要鍚鍚,重要hughug安慰.

新鮮,風子行果段係昴平360,昨天最大雨就係果度,其實落雨真係唔gam行山架,太危險啦,都驚會上電視新聞 -____-”

新鮮人 說...

wuthwo00,
都好多年無去囉,
圖書有時有少少嘈,
不過都ok嘅,
都可以諗諗佢喎! :)

風子,
我噚日就喺諗住去360,
不過唔喺行山而喺撘纜車,
唔知有無錯駛呢,
好彩我無去!

xiao zhu 說...

風子:

嗱,熱朱古力,喺度。錫錫"hmmmma"。((((((攬攬))))))!!

你下次唔好喇!知唔知呀? =P

Hyacinthus 說...

xiaozhu, 好感動呀,下次唔敢啦,嗚嗚嗚嗚嗚嗚 ...
好,等我好返d就post d 360度美景俾大家分享,不過打死都唔認昨日去左行山 -___-;

新鮮人 說...

風子,
咁我就要踏吓場囉! :)

bbj 說...

觀塘攪重建呀,有排嘈,搬啦....搵度空氣好的地方...

新鮮人 說...

bbj,
我搬咗黎一年都唔夠喎,
交通又方便,
如果唔喺出面水務局同中電喺咁掘,
我住嗰度平時都好靜架,
就算搬去邊哩兩間公司都會四圍掘喎!