2007年5月18日

關掉自己的後果?


有没有想過把自己關掉?
世人都說生存是痛苦多於歡笑,
所以每天看新聞都會見到不少人把自己的生命關掉,
是不是關掉就可以苦海超脫?
有没有天堂?
有没有地獄?
有没有什麼....
定亦或是虛無渺然空無一物?

今天不是討論是否應該關掉自己的機器,
亦不是想談及宗敎哲理.
孔子說:『未知生,焉知死.』
這是循序漸進的做法,
但這是唯一的法理嗎?
亦有人講:『做人都唔掂,做鬼都唔靈.』
他們都未死過,
一來都不知死了是否變鬼,
更不知做鬼同做人是不是有直接的關係,
可能兩者根本無任何關係,
可能根本没有鬼這種東西,
如果想知真正的結果,
想信只有自己一試才有答案,
但無人可以試完返轉來寫報告,
除非真的有起死回生之術吧!

佛家有六道輪迴之說,
今生所作的孽,
來世會報予自己身上,
如果想擺脫輪迴之苦,
唯有看破紅塵潛心修練,
希望總有一天可以成佛飛升!
但是飛升了又如何?
處於一個渾頓無我之境是怎樣的?
是最好最自然的境界嗎?

這些都是世人不可知的問題,
看似遙不可及的境界,
但當我們知道這是每個人最終都會面對的問題時,
我真的想知道事情的真相,
但我未到自我關掉的時候,
其實己經與母親約定,
如果死後真的有『鬼』什麼的,
請她一定回來告訴我知,
讓我可以寫下一篇曠世巨著,
我在想如果真的知道死後是如何的,
現今世上的所以問題是不是都可以解決?
因為大家都只不過是過客一名,
一切世事已經用不着根根計較了!

ps:
這篇絶不是鼓勵別人提早關掉自己,雖然大家都是過客,但請不要白白了斷美好的人生!!
我又夠鐘食藥了!

13 則留言:

匿名 說...

有人說人死後會過奈何橋,喝下孟婆湯,前世的所有事物一洗而淨,就算他站在你面前,也不能告訴你我他的經歷.

新鮮人 說...

jerry,
咁就死都唔好飲囉! -_-"

xiao zhu 說...

你食藥? 咩唔舒服呀?

茂斯 說...

哇,小心你篇野被送去電檢處評級...瘋頭火勢...

關掉其實也不錯嘛,起碼可以在開機,休息一下,短路就真係搞惦....

新鮮人 說...

xiao,
語無倫次症候群,
本人身居青山"別"院! :p

茂思,
唔會咁誇卦,
小弟並無鼓勵呀,
只是討論吓,
而且最尾己加咗指引,無事嘅,
唔好嚇人啦! -____-!!!

匿名 說...

青山別院?? 青山隔離好似係青松仙觀wor! 我呀爺就係住係個度啦!!

xiao zhu 說...

咦,講嘢冇句真,好衰架。

匿名 說...

關掉自己所付出既勇氣比解決任何困難
更大

匿名 說...

咁快D去食藥啦 @_@

啊澤 說...

你寫的東西

越來越長了 (笑)

新鮮人 說...

木頭狗,
畀你幽我一默添! :p

xiao,
唔講點度有得笑呢? ^0^

coobe,
我就覺得相反喎,
自殺可能喺一時衝動,
但留下要有好大的耐力和承擔力喎!

伊麵丹,
食咗啦,謝謝關心! =p

嬲記,
2 reasons:
1) 我打倉頡愈來愈叻
2) 我愈來愈長氣

其實喺自己文筆唔好,
詞不逹意,
所以咪愈來愈長囉,
遲啲我文筆愈來愈好,
可能篇篇得一句架喳! ^0^

bbj 說...

關掉........唔好啩!我會努力作戰直到最後一刻....

新鮮人 說...

bbj,
我好認同你嘅看法,
做人喺咁先至好! :)