2007年5月18日

不知可以生存到何時?


圖片:蘋果日報

好熱啊~~
氣温一天比一天熱,
行走在街上是一種『刑罰』,
空氣污濁,
汽車廢氣,
冷氣熱風,
玻璃幕牆反射高熱,
走在戶外絶對難受,
地球的温度一天比一天高,
連愛斯基摩人都要買空調過活,
原因為何?
相信大都是知的,
但我們又懶去改變自己的生活模式,
還不斷繼續破壞大自然的平衡,
如此下去,
很快就會是『明日之後』了!

忽發奇想,
不如大家一天之內,
完全不用冷氣,不開車,少用電器...
這樣不知會不會把整個城市的氣温降低兩三度呢?
又如果人類忽然全部消失,
一切機械運作,大自然污染完全停頓,
不知地球要等幾多百萬年才會回復以前的模樣呢?
我都知這樣的諗法好儍,
但看着天氣愈來愈反常,
真的不知道在我們這一代,
地球還會不會承受得到我們的『摧殘』,
或者應該講,
不知我們還可以『生存』到何時!

8 則留言:

匿名 說...

黎個問題一講就講唔完,根本我地依家就冇可能少用電器個啲. 雖知我地自己就係問題既根源所在, 但真係好難改. 只好自私啲, 把問題留比下一代喇.

新鮮人 說...

jerry,
只怕地球等不到下一代了! :(

bbj 說...

我係衰格的,冇冷氣會死架...

新鮮人 說...

bbj,
你又喺好肥,
點解會咁需要冷氣呢?
是習慣吧?

匿名 說...

其實要環保都唔難做,好似好多老人家
就一路都做緊,唔開冷氣為慳錢,慳錢
背後就係慳電未者係環保囉!
咁樣做就已經起碼令氣溫下跌兩度以上
啦!

新鮮人 說...

coobe,
都市習慣咗,
都好難改,
或者要大難臨頭先識驚,
但喺到己經太遲囉! :(

bbj 說...

我會汗如雨下架...

新鮮人 說...

bbj,
冲涼啦,
好過開冷氣喎,
嘻嘻~~~