2007年6月25日

揾命博!!


【蘋果日報】六月廿五日
少女塗減肥膏過敏送院
天水圍一名體重逾120磅的年輕女子,因好友使用辣椒減肥啫喱的瘦身成效動心,前晚她試塗對方用剩的減肥啫喱後,手腳及腰腹皮膚出現過敏,灼熱刺痛如被「火燒」,結果要送院治療,才能消退紅腫痛楚。
咁大劑??
咁哩枝朋友送畀我嘅贈品我試唔試好呀?
搽咗會唔會腸穿肚爛架?

9 則留言:

MauriceLam 說...

新"鱻"人:交出自己相乙張
I'm going to travel in Europe

Hyacinthus 說...

唔係呀? 我都買左枝俾風爸哦...
佢係咪用過了火的份量,所以敏感咋? 

新鮮人 說...

MauriceLam,
我真喺知你想講物!

風子,
其實哩啲嘢邊度有用架,
如果有用,啲營養師都摺哂啦,喺未? :p

Ruth Tam 說...

Don't think they are useful. However, I do think they are bad for the skin.

新鮮人 說...

ruth,
全中,
我都喺咁睇! :)

匿名 說...

haha, 用呢 d 產品前最後只塗少少在皮膚上, 真係無過敏先好用呢

新鮮人 說...

lala.
其實哩枝嘢個樣真喺好似用黎炒麵啲辣椒油架,
所以我都喺唔會用了,
還便都唔會有實際功能,
不如做吓sit up重有效啦! :p

bbj 說...

依d嘢出黎搵人笨咋嘛....

新鮮人 說...

bbj,
我都有咁嘅感覺,
所以都唔會用囉!