2007年6月25日

For you!


今朝一早出門口,
抬頭一看就見到...

送給『你』的!

13 則留言:

魚魚 說...

sooooooooooo lum!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

冧死新鮮嫂囉.

匿名 說...

真係幾正bor~~

新鮮人 說...

魚魚,pigbon,翔,
有些東西好快就會飄散,
一定要喺手上時好好把握,
我講影相呀! :p

匿名 說...

fresh好鬼死含蓄既唧!:)

狩萌獵人 說...

咁都俾你影到你真係好好好野.

新鮮人 說...

大雄,
咁樣都好白囉喎,
你睇吓上面兩位女仕都明白喎! :p

wutkwo00.
有心就得架啦! :)

Ruth Tam 說...

Very good photo.

新鮮人 說...

ruth,
thanks! :-)

Green Rabbit 說...

嘩我之前部手機有張相同你呢張差不多,雲是心型,天空是框,剛好是個對照。不過梗係你呢張相自然及珍貴得多啦;) 我那張有d人工。

新鮮人 說...

rabbit,
因為啲雲飄得太快,
其實我都加咗少少手腳,
將啲雲調到同我第一眼見到嘅咁樣架!

匿名 說...

冧死人囉......
相信新鮮嫂一定暈得一陣陣~~ 呵呵!!

那張相.... 正~~~

新鮮人 說...

NANA,
物真喺會好冧咩?
上面個個女仔都喺咁講嘅!!