2007年7月7日

我的文章竟然被收錄!!


早前收到MySinaBlog的通知:
你好!

早前在MySinaBlog 流傳著一個「陪我成長的美味回憶」的Blog Tag,得經濟日報出版社邀請,將會輯錄成書,名為《味覺.回憶──成長中的人情味》。

而我們將會在書中節錄閣下的文章(約五十至一百字),及刊出你的網誌名稱和網誌地址。

此書預計於本年七月中書展期間出版,同時,MySinaBlog 會將此書得到的所有版稅收益,捐予「苗圃行動」作慈善用途。

Best Regards,
MySinaBlog Admin
哈哈哈~~~~~
真喺承蒙錯愛呀!

相關文章:陪我成長的美味回憶:雞蛋撈飯

29 則留言:

Ruth Tam 說...

Congratulation!

匿名 說...

勁啦你...

恭喜晒wo....

新鮮人 說...

RUTH,
THANKS! :)

PEGPEG,
我喺唔喺好唔知醜呀?
咁小事都攞出黎講! :p

Hyacinthus 說...

恭喜!係哦你係其中一位contributor,佢地會唔會送你一本當答謝架?

匿名 說...

果然係勁~~出o左書會唔會送本俾我呀~~

MauriceLam 說...

咁強??=.=

[ivy] 說...

恭喜晒!
要繼續努力!

Green Rabbit 說...

woo~woo~cool!
well done!
Keep fresh.

新鮮人 說...

風子,
我諗就唔會了,
咁多人,
一人送一本咁咪好重皮,
不如留返啲錢畀護曲基金重好啦!

新鮮人 說...

木頭狗,
我都喺要自己買架喎,
其實我得一百字左右,
真喺獻醜啦,
不如你到時買本,
當幫吓護苗啦!

新鮮人 說...

mauricelam,
幾啦,嗰篇都幾有趣架! :p

新鮮人 說...

[ivy],
謝謝,大家都努力! :)

新鮮人 說...

綠兔,
thanks!
u 2! :)

匿名 說...

wow~~恭喜晒呀~~
到時買本搵你簽名...wahahaha
第時你出名後我可以拿去炒wahahaha~

xiao zhu 說...

嘩,好嘢呀!恭喜你呀!!咁開心,請食(雞蛋撈)飯吖,不如! 哈哈哈哈!

tofufa 說...

Congrat! I'm very happy for you too~~

匿名 說...

恭喜恭喜! 係時候稔下自資出書囉! :)

新鮮人 說...

yanyan,
你個嘢吖,
真喺典型香港人呀,
物都炒,
至炒無人要我個簽名喳!

新鮮人 說...

小豬,
哈哈,多謝呀!
蛋撈飯要偷偷地自己煮先有味道架!

新鮮人 說...

tofufa,
thanks for your support! :)

新鮮人 說...

大雄,
咪玩我啦,
自己知自己喺物材料,
我自資出書?
咪等如掉錢落咸水海,
真喺得啖笑啦! :)

匿名 說...

haha...

唔係wo...

係開心事啊!

出左話, 講我知, 我要去看看!

新鮮人 說...

pegpeg,
好,我見到實會講畀大家知! :)

Oscar 說...

恭喜~
咁你即係成為作者之一了~!

匿名 說...

恭喜哂呀~~~

我以前鮮奶國只會選鮮奶國的文來出書, 想不到踩到過來你blogspot度.

伊麵丹 說...

慢慢享受果種滿足感啦 ^.^

新鮮人 說...

oscar,
作者?
哈哈~~~
都喺掹車邊喳!

新鮮人 說...

pigbon,
所以我今次真喺好彩,
可以喺唔夠數先要埋我篇啊! :p

新鮮人 說...

伊麵丹,
我而家都無物感覺囉! :p