2007年7月17日

小心裙底露春光


圖片:蘋果日報

天氣悶熱,
又喺不少短裙仔出動嘅時候了,
但當各位女仕展示自己一雙美腳嘅同時,
有無諗過就算喺商場行吓街都會走光吖?

而家啲高級商場,
個個都用哂啲超反光地磚做地板,
一來看似高檔一點,
二來又容易清潔,
但喺這就正正啱哂啲咸濕佬荷車啦,
唔洗用鏡,唔洗用攝錄機,
就咁跟住行就有嘢睇;
除咗反光地皮板外,
聽講連啲電梯邊嘅金屬鋼片都有相同嘅功效,
而重災區就是中環廣場喇,
入面由地板到電梯等等全部部都超反光,
所以那裏一到夏天就有好多咸濕佬出動!
奉勸各位女仕,
當你發覺有形跡可疑嘅麻甩佬跟住你時,
咁你就要睇吓有無以上嘅情況出現啦,
唔喺衰咗都唔知物事就唔抵啦!
小心!小心!

14 則留言:

Hyacinthus 說...

咪郁,重捉你唔到????? .\/.!
攞住個相機係樹影?呢樣就係証明!

新鮮,小心裙底露春光你都拍?
你你......... =____="

HanaMaru 說...

原來你就係個咸濕佬!!
:P

我就唔會有呢D問題喇,因爲我都唔穿裙既。呵呵~~~

匿名 說...

fresh你就唔好去咁多中環廣場啦~ 呵呵呵~

新鮮人 說...

風子,
我無罪架,
這幅相不是我拍的,
而且根本無嘢睇啦!

新鮮人 說...

hanamaru,
我不咸濕仔,
我是好男仔! :p

新鮮人 說...

大雄,
我無去呀,
有生以來都喺經過五六次咁多喳,
而且亦無做埋啲咁嘅衰嘢,
我是好人黎架! :)

tofufa 說...

guess I shouldn't wear dresses in HK at all cuz I won't aware of those hazards :p

Tonia 說...

讀書時代的女孩(包括我) 都會穿短褲仔的打底的.
現在的我....很久很久 沒穿裙了 !

伊麵丹 說...

幾驚幅相係你影XD
所以有d MK女會著條黑色吊腳緊身褲
一來好睇,二來又冇乜野睇~

Pinocchio 說...

我一直都冇留意到喎?

新鮮人 說...

tofufa,
唔喺淨喺香港喎,
外國都要小心呀! :p

新鮮人 說...

tonia,
咁樣就安全啲,
但都要小心喎!

新鮮人 說...

伊麵丹,
呢張相都無嘢睇,
唔洗驚,
我無咁衰格,
我好人黎架! :p

新鮮人 說...

木偶,
咁以後喺唔喺會多多留意呢? :p