2007年7月16日

避暑奇招: 鑿壁偷風


圖片:蘋果日報

古有「鑿壁偷光」,
今有「鑿壁偷風」,
在酷熱的天氣下,
窮人為了繼續生存,
真是什麼古零精怪的方法都會想到出來!

但不是人人這樣有頭腦,
連日高温如蒸爐的氣温下,
昨日終於發生了『密室殺人事件』,
荃灣一名住密封板間房的三十多歲失業漢,
連日來為了節省電費死頂不敢開冷氣,
最後焗死於密封的房間裏,
屍體發臭驚動鄰居才被發現,
這都算是一個繁榮都市的悲歌了!

這樣熱的天氣,
為了節省電費,
很多不用上班的師奶和老人家都會喺商場流連,
好似百佳,惠康等各大超市更加是她/他們的好去處,
有時更會見到不少老人家在地鐵大堂游走,
他們又不是搭地鐵,
但又時常在大當走動,
好明顯是為是『避暑』而來,
天氣又焗又熱,
為咗避開熱浪,
真喺要各出奇謀!

16 則留言:

Hyacinthus 說...

點解唔去政府既『避暑』中心呀???
點都好過熱死係屋企咁可怕.

唉,香港既貧富之差有時真的很誇...

伊麵丹 說...

令我諗起廣州有個細路死係大廈水箱到
嚴重腐爛,直至臭到有人發現先知
跟住棟大廈附近既餐廳生意好左好多...

狩萌獵人 說...

下,省冷氣錢都可以開風扇的嗎?
至少不要大的電力.

新鮮人 說...

風子,
我諗可能喺兩個原因,
一:政府宣傳不足,我都喺啱啱先有知喳,不過喺邊都唔知!

二: 可能唔就腳掛,你知有時啲窮人想省返啲車費嘛!

新鮮人 說...

伊麵丹,
物你諗埋啲咁滑突啲嘢架?
嘔~~~~~~~ :(

新鮮人 說...

wuthwo00,
香港有啲人一個月得千幾二千洗喳,
佢哋用一蚊都要睇過呀,
可能連風扇都無添,
就算有都無用,
間房喺密封嘅,
開都無用啦,
最儍喺咁熱就落去百佳坐吓好過啦,
再唔喺去天橋底訓重好,
咁樣焗喺間房想唔出事都難囉! :(

Tonia 說...

我哋過去的一個星期也不用開冷氣(因只有17 至 24 度) , 但明日開始的未末7天會有25 至 31 度, 那怕就要開冷氣了...

新鮮人 說...

tonia,
25-31度對於我哋黎講簡真喺正呀,
而家香港晚上都有31度左右,
日頭就34-36度,
重要好潮濕,
一行出街五分鐘就全身濕哂啊! :(
救命呀~~~~

匿名 說...

咁樣鑿都得架啦.
會唔會攪攪下成塊牆塌咗落嚟架?

新鮮人 說...

pigbon,
我都驚呀,
所以行過深水步真喺要小心啊!

Ruth Tam 說...

It's sad.

bbj 說...

你話啦,咁熱對於我呢d冷氣人點好呀,落街買個飯盒都會熱溶架.....

新鮮人 說...

ruth,
佢如果識落街行吓商場就唔會咁,
真喺可惜! :(

新鮮人 說...

bbj,
近排真喺好熱,
我都叫哂救命呀,
你不如改個網名叫"冷氣人",
好嗎? :p

bbj 說...

都可以諗吓喎!

新鮮人 說...

bbj,
哈哈哈~~~
決定咗話我知! :)