2007年7月22日

你食過田鼠未?


Supply and Demand這條理論想信大家都不會陌生,
而近期廣東一帶食田鼠的風氣就再次確証了這個理論!

近月內地水災,
湖南一帶大量田鼠死亡,
為數己經超過九十公噸,
據報其中不少已流入廣東一帶食店,
成為一眾市民的美味佳餚!
但不要以為是食店魚混珠,
食客並非被蒙在鼓裡,
實情是食客『明知故犯』,
不少廣東人以為野味補身,
就是知道是水災田鼠都一樣照食無疑!

政府表面上己經大力掃蕩,
但市民私下依然偷食,
這些人對衛生常識了解膚淺無知,
根本完全没有從SARS一役中吸取教訓,
明知田鼠,果子狸等等均是SARS的致病源,
但一樣視這些有菌的野味為上品,
而且現在耤種大量加入有害農藥,
食這些田鼠根本就是間接進食了有害化學藥物,
如果內地政府再不正視這種食野味的風氣,
全力糾正這樣錯誤的民風,
相信再次發生SARS的時候都不會遠了!

14 則留言:

bbj 說...

中國人背脊向天都食架嘛,講真,我完全唔敢食,就是食正常食物都就黎食得死人啦,唔好話依d古靈精怪的嘢啦!而且好多中國人的教育水平好底又相信民間的傳統,冇計啦!

Hyacinthus 說...

之前也有人提及過, 當下呆了, 希望這不會是真的... =___="

Ruth Tam 說...

I never eat strange food.

新鮮人 說...

bbj,
那些專賣野味的食店都不會是窮苦百姓會到的地方,
而上那些食店都是有一定的教育水平的,
但有教育水平唔代表有文明,
所以一樣迷信食野味特別補身囉,
唔喺就唔會有人連孔雀都食啦,
幾百蚊一隻喎,
無讀書啲窮人食得起咩?
根本就喺盲目迷信之害!

新鮮人 說...

風子,
哈哈哈~~~
我話喺假嘅,
你信唔信吖? :p

新鮮人 說...

ruth,
唔該要食啲古零精怪嘢,
你食返多啲有營養嘅就好啦! :)

Hyacinthus 說...

新聞話廣東人好田鼠, 田鼠在當地賣得很高價錢, 有人為賺錢, 既將過街老鼠充田鼠來賣謀利....

聽完這一則新聞, 我好想嘔&暈 ...

新鮮人 說...

風子,
廣東好多人都喺鬼咁盲塞,
明知田鼠有害都還是迷信補身,
又唔喺未讀過書,
但喺一啲衛生習慣都無,
諗起火都黎,
想超越香港,
淨喺啲軟件(人)都仲差好遠啦!

Hyacinthus 說...

如舊,長路漫漫...

新鮮人 說...

風子,
長路漫漫任我我闖,
我一身.......

啊!唔記得林子祥啲歌詞囉!

Hyacinthus 說...

哈哈,你個書包拋左落垃圾桶,羞羞!

呢度練習練習啦 =p
http://hk.music.yahoo.com/index.html?purl=album-song.html%3Fsongid%3D51483

新鮮人 說...

風子,
我第一句就唱錯咗囉,
真不愧有k拉ok作詞人嘅稱號!
嘻嘻~~~~

Hyacinthus 說...

"真不愧有k拉ok作詞人嘅稱號!"

哈哈,順口就得啦,最緊要你自己
唱得開心,隔呢附近又無受害者 XD

新鮮人 說...

風子,
哈哈哈~~~
我都頂唔順我自己! :p