2007年7月22日

Harry Potter瘋魔全球!!


這兩天Harry Potter新書結局發放,
全球Harry Potter迷都鬧得熱烘烘,
我都忍唔住要講返兩嘴!

傳聞Harry Potter結局篇會有兩名主角死去,
英國為恐Harry Potter迷傷心過度胡思亂想,
所以有志願團體己成立心理扶導熱線,
希望可以開解一些死硬派Harry Potter迷的弱小心靈!
我諗作者羅林自己在寫此書之前都估不到影響力可以咁大,
真喺自己老豆老母死都無咁傷心呀!

Harry Potter昨天早上七點全球發行,
但昨天下午一點多就可以有BT下載全書,
而且是文字檔不是SCAN出來的,
《Harry Potter and the Deathly Hallows》成本磚頭咁厚,
足足有成六七百頁咁多,
啲人打字都快得好恐怖,
咁快就打哂成本書出黎,
而且又無錢收嘅,
都唔知為咗物,
話就話『分享』,
實情就喺『盗取』,
捉到要佢罰抄一萬次就啱啦!

另外作者羅林都寫咗套書成十年,
我諗佢可能都寫到想嘔啦,
日日都喺Harry Potter,
仲要對咗十年喎,
如果喺我就想死囉! :P

好!講住咁多先,
再講我怕會被啲Harry Potter迷鬧死!

22 則留言:

匿名 說...

Harry我F1時就開始睇~
頭一二集真係幾好睇既
但睇到第四集之後就無睇
覺得有d無聊...
電影我就淨係睇過第一輯..

我覺得Harry既成功係可以給到人一個安慰..
現實中沒有魔法的我們可以從書本世界中找到..
所以先有咁多大人細路鍾意~

伊麵丹 說...

個作者算唔算係暴發戶呢@@"
我淨係入過戲院睇Harry Potter
睇黎呢個經典之作將會係未來kuso作既主題之一

Hyacinthus 說...

看來你沒怎麼做過資料搜集哦 =p

結局篇:主角哈利波特免於一死,還與好友榮恩的妹妹結婚。榮恩及妙麗,不單沒有如網上流傳般被殺,反而有情人終成眷屬!雖然不少角色陣亡,但書中也反復強調,「愛」是克服死亡的武器,也為黑暗的氣氛帶來正面的意義。

雖然我不是fans,但不得不承認HarryPotter是近年難得令大人細路重新投入閱卷中,這也是件好事 :)

MauriceLam 說...

我剛剛完成我歐洲之旅

匿名 說...

作者由單親母親綜援戶靠巫術寫波仔十年成為億萬富豪字字千金應該無憾又史上世上有幾個神話?

新鮮人 說...

yanyan,
我就一本都無睇過,
戲就有睇,
套套故事模式都差不多,
我覺得當消閑作品都不錯吧!

新鮮人 說...

伊麵丹,
羅林喺就喺發咗,
但不可以叫"暴發戶",
因為作者由單親綜援戶,
經過自己多次努力才心慢慢財富積聚,
而且都是靠自己一雙手創造出來的,
所以絶對不應同那些一朝發逹但空無點墨的人同日而喻!

新鮮人 說...

風子,
且慢,
我是知道結局的大概內容的,
我講的是指在星期六之前那個扶導熱線己經成立了!
而家打開報紙日日都講,
我又怎可以看不見呢! :p

新鮮人 說...

mauricelam,
你的留言與本篇無關喎,
如需留言,
可以到cbox啊!

新鮮人 說...

the inner space,
真是一個神話,
字字千金真是可遇不可求,
相信羅林自己也估不到吧!

Tonia 說...

好彩我阿女"唔好"呢本書....如果唔係就要我天檬光去排隊了.....

新鮮人 說...

tonia,
哈哈,你好運啦,
而家好多小朋友都迷harry,
你嘅子女無追開,
咁就唔洗咁辛苦囉! :p

MauriceLam 說...

我啱啱係英國都見得有得買
成為19pounds
(1:16pounds)

新鮮人 說...

mauricelam,
嘩~~貴咗啲喎,
香港好多都喺賣$168咗喎!

Hyacinthus 說...

昨晚明珠台重播HarryPotter的first episode,再看還是覺得很好看,來日也會連續地播放其他的episodes,看完後才入戲院看last episode! :)

新鮮人 說...

風子,
我都有睇,
覺得啲細路真喺大得好快,
瞬間啲主個就神高神大囉!

The Inner Space 說...

新鮮兄:

有關Scan做文字檔案。

我讀書當年已經有素描器把文字圖象轉化為文字檔案﹐當年通識科修了一個SEM文學評論﹐常要把TEXTBOOK一大段需要引用抄上文字檔案再加評論交功課。就去computer lab 將幾個章節scan好轉化為文字檔案備用。在轉化中還會做一個spelling check 可以立刻校對課文﹐想現在有技術已致化境了﹐英文早可以了﹐不知中文可以沒有。成本HP7做文字檔案不是無可能的。

新鮮人 說...

the inner space,
喺喎,
你唔講我都唔記得添,
咁scan真喺快好多喎,
不過成本有六七百頁,
要scan哂都要好有心機,
花咁多心機做埋啲犯法嘢,
啲人真喺無聊! :p

The Inner Space 說...

無睇過唔知是否一頁一頁﹐
但本書不大﹐一次可以素描兩頁﹐
三百多次﹐半天可成!

新鮮人 說...

the inner space,
要做一定做得到,
不過好無謂,
這樣是強盜的行為啊!

Tonia 說...

we saw the books at Toy R Us today, Paper Back ~ $26.99 / Special Author Signed Edition ~ $54.99 (Actually, that's a Printed Signature / Hard Cover / with Golden paint on the side of the book)

新鮮人 說...

tonia,
嘩多個印嘅簽名就貴一倍,
有寶咩?
我就唔會買囉! -___-!!