2007年7月23日

淫賤不能移?


在網上見到這條新設計的毛巾,
有人一見即講:『賤格』,
有人就大讚有創意富幽默感,
究竟是淫賤定亦或是創意,
真是十分難下定論!

淫審處可能是以露點與否來下定論,
但這條毛巾根本一點都無露過,
如果你話條毛巾意識不良,
咁即喺話凡與性有關嘅都是『淫』?
性交性愛乃天生本能,
而這個設計又無宣揚濫交亂倫,
那又何罪之有呢?

如果話驚啲細路見到照板煮碗,
我諗重點不是唔畀佢哋見佢哋知,
其實我哋唔講唔代表佢哋唔知,
重點喺要佢哋清楚同正確哋認識『性』,
過點都好過畀青少年自己盲目『發揮』!

設計藝術有時會天馬行空,
好難把每樣東西都囹於框框之內,
否則創意不會生存於一池死水裏面,
予其樣樣禁制,
不如積極教育下一代正確的思想吧,
由年青人自己認識分辨總好過盲目保護吧!

16 則留言:

xiao zhu 說...

我就話好過癮嘞。

新鮮人 說...

小豬,
你咸濕呀~~~~ :p

xiao zhu 說...

唓,咁係吖嘛,好咸濕咩!我老實咋!^_

匿名 說...

我就覺得幾creative啦~比起我見過ge其他外國設計都係小兒科o者!!

Hyacinthus 說...

以其事後先不停檢討, 心理輔導補救, 倒不如防範未燃, 早日灌輸正面知識, 讓下一代有個正確的性觀念! 

Prevention is the Best Cure !

新鮮人 說...

小豬,
哈哈哈~~~
老實咸濕小豬一隻! :p

新鮮人 說...

木頭狗,
嘻嘻~~
好有經驗咁喎! :p

新鮮人 說...

風子,
所以面對和認識喺最緊要,
唔喺禁絻就得嘅! :)

tofufa 說...

the one of the right looks kinda real~~

新鮮人 說...

tofufa,
喺呀,
我第一眼都以為喺真架!
嘻嘻~~~ :p

伊麵丹 說...

總好過唔圍條毛巾 @_@

新鮮人 說...

伊麵丹,
你唔覺得好有趣咩???? :p

xiao zhu 說...

哈哈哈~~~,係呀,老實啲冇判咁重吖麻。哈哈哈哈XD

新鮮人 說...

小豬,
咁樣,
無罪釋放啦! :p

Walter 說...

I like it.

好有創意既毛巾!!

邊度有得賣?

新鮮人 說...

walter,
我都唔知,
只是在網上見到喳! :(