2007年7月28日

日日賞??? 日日搶就真!


八達通卡公司昨日承認,
原來自98年底以來,
因易辦事(EPS)增值失敗,
累積多扣了400萬元款項!

簡直不知所謂,
如果不是今年一月有人投訴,
八逹通就袋袋平安啦?
你信唔信八逹通事前全不知情吖?
咁大個機構咁多年都無人發現到多咗幾百萬??
打死我都唔信!
明知有問題又唔出聲,
想『臭屎密掩』呀?
有無賤格啲呀!
咁樣同搶錢有物分別呀?
一定不可以就咁算數架,
完全欺騙了市民對佢嘅信任呀!

八逹通話下星期一開始退返啲錢畀人喎,
如果取消咗戶口的就把錢捐去慈善機構,
八逹通呼籲懷疑曾被扣多而又取消了戶口的可與他們聯絡,
鬼知咩? 成五六年你叫人點check呀?
咁講咪積喺廢話一大餐!!!
另外,
八逹通會對卡主增送10元儲值特別版八達通卡「賠罪」,
哼~~~十蚊好大把咩!!!!
聽講話2000年前啲記錄都消滅了,
所以無法退回,
餘數會全數捐贈慈善機構,
又是慷他人之慨!!!!

老實講,
我對佢哋己經無哂信心喇,
早前仲有銀行叫我從戶口直接扣錢入八逹通喎,
好彩我無應承喳,
唔喺又要驚餐慒,
見過鬼都怕黑啦!

23 則留言:

Ruth Tam 說...

I do have the direct debit from my bank account. It's convenient. I am not the kind of person careful enough to keep check of the balance.

新鮮人 說...

ruth,
我從來都無check嘅習慣,
但經過今次呢件事後,
真喺無哂信心囉,
以後都喺用cash入好囉!

tofufa 說...

咁大個機構咁多年都無人發現到多咗幾百萬 <-- agree...like how do they enter that into their balance sheet?

The Inner Space 說...

我都有幾次在灣仔地鐵站﹐用三張咭EPS過數都reject左﹐事後都無check番三個不同戶口。啊幾年前都唔記得邊月邊日邊時邊分囉!

匿名 說...

我也有用過EPS增值, 鬼記得幾時, 連當然有無試過唔成功都唔記得啦.
有D銀行戶口仲CUT鬼埋...
咁點呀? 如果咁邪佢以前扣多我銀, 我個戶口又CUT咗, 咁點退呀? 退佢個死人頭呀真係..

我幾年前在工作上同八達通的人交過手, 佢地的所謂CERT TEST, 超求其呀!!! 是是但但都過到骨.

The Inner Space 說...

Quoting:

how do they enter that into their balance sheet?

simply just shown as a difference of unreconciled items on Bank reconciliaton statment. Never a problem on the B/S.

The Inner Space 說...

八逹通會對卡主增送10元儲值特別版八達通卡「賠罪」,哼~~~十蚊好大把咩!!!!

所以無法退回,餘數會全數捐贈慈善機構,
又是慷他人之慨!!!!



全城都用八達通
其實係八步迷蹤
十年先至番舊賬
並且是疑點重重

四百萬元連利息
多派十元求掩飾
退款冇戶應尋求
社會各界既共識

新鮮人 說...

tofufa,
學inner space話,
奸商總有方法掩飾自己嘅罪狀,
又一次顥示社會不公平嘅現象呀!

新鮮人 說...

the inner space,
照睇你己經被八逹通呃咗囉!
默哀一分鐘! orz

新鮮人 說...

pigbon,
你cut咗個戶口?
咁我代表啲慈善機構向你玫謝啦! :p

匿名 說...

我都試過一兩次用EPS增值囉...
本來我覺得香港人發明了八達通係好厲害..
點知依家佢咁樣搞都得=.=...
真係好失望

匿名 說...

呀哎~~~我係係觀塘俾佢reject左兩次~~~
會唔會有我份架!!!???

新鮮人 說...

yanyan,
哈哈哈~~~
你話有無你份呢??
你又做咗善事囉!
多謝多哂! :p

Oscar 說...

用信用卡自動增值無事卦?
用左幾年, 好似無收多我錢

之後都試過兩三次EPS增值, 有無領野就唔知喇...

新鮮人 說...

oscar,
我而家無哂信心了,
以後都只會用cash入錢算囉!

匿名 說...

科技發達係方便,不過有起問題上黎都
會幾大矱同麻煩,好彩我從來都係用現
金入錢,咁都無咁驚

The Inner Space 說...

鵝通常都是用現金增值的﹐而且不信機器﹐
一定排隊在服務台增值﹐那次剛巧冇鈔票﹐
ATM又排長龍﹐唯有試試用EPS增值﹐三張
提款咭試極都唔得﹐卒之先在排隊ATM排隊提款﹐再排隊在服務台再排隊增值﹐三件事件共費鵝四十五分鐘﹐晒時間唔在講﹐E+霖返起重疑點重重﹐好激氣@#%@#%#@%#@!

Hyacinthus 說...

BankDebit真係方便好多,不過風子太大懞, 經已唔見幾次八搭通,而家唯有次次去7/11入錢,老土d但安全d...

另->『臭屎密掩』??? <--麻煩老師解話 ~

新鮮人 說...

coobe,
咁你就好彩,
無被佢呃過! :)

新鮮人 說...

the inner space,
唔好嬲,
當做咗善事啦,
好心有好報呀!

新鮮人 說...

風子,
邊有『屎』唔臭架,
八逹通痾完梗喺收埋唔畀人知啦,
你想聞咩??? :p

匿名 說...

我都無用自動轉賑過數八達通, 就係因為驚佢過多左數
貪方便, 但係無得check數, 因為自己根本無可能記得一個月用左幾多八達通....

新鮮人 說...

lala,
我都喺咁話,
所以我而家淨喺入cash喳! :)