2007年7月27日

好睇!


Transformers好好睇!
點好睇?
勁囉!
點勁?
特技好,節奏又快囉!
特技點好?節奏點快?
嘩~~~由架車吱吱聲就變成個機械人,好似真喺一樣呀!
咁節奏又點快?
噢~~~差不多由頭打到落尾,無停過!兩個幾鐘個都無覺得悶!
咁就喺好架喇??
無冷場喎,入面又有啲搞笑溝女位,笑死我呀!
咁積喺物都正啦?
咁又唔喺,最尾嗰場打到飛起,我都睇到眼花,分唔清邊個喺柯柏文!!
咁積喺有瑕疵啦!
邊度有完美架,你咁講喺唔喺唔會睇啦?
邊個話我唔睇呀,睇硬呀!
咁你又講咁多嘢?
講吓唔得咩?
阿支阿咗......

31 則留言:

匿名 說...

雖然我未睇, 但係近期必睇之作!!

xiao zhu 說...

我本來都心大心細架,睇完你呢篇咁鬼棧鬼,我諗我都會去睇呀。

The Inner Space 說...

MUST see MUST see !!!

期待已久!

OLDCAKE 都話正!

The Inner Space 說...

啊尼陀佛。。。。

好似無搵的明星仔女配粵語﹐
可以放心去睇!

新鮮人 說...

jerry,
梗喺要睇啦,
唔好錯過呀!

新鮮人 說...

小豬,
唔錯喺你損失,
不過唔知女仔同男人睇法同唔同喎!

新鮮人 說...

the inner space,
我都喺咁話,
大部份配音都麻麻,
因為好多根本無受過政式訓練,
但張偉健配驢友就幾好喎,
真喺入形入格架!

Hyacinthus 說...

哈哈,又來自玩雙聲???

狩萌獵人 說...

咁快就睇左?
你仲心急過我.

The Inner Space 說...

變形金剛好強勁
票房記錄勝南京
你問乜你亂咁噏
睇下里度便知情

Tonia 說...

the first 15 mins was very 悶 (when he was at the school and his dad took him to the used car dealer.)

tofufa 說...

我以為你講緊反話tim~

新鮮人 說...

風子,
咁寫無咁悶嘛,
又鬼馬啲,
大家睇得過癮啲嘛! :p

新鮮人 說...

wuthwo00,
嘩~~~我十日前就買咗戲票喇,
好多人買呀,
遲啲都買唔到好位呀,
快人一步,理想逹到嘛! :)

新鮮人 說...

the inner space,
我同意一定要放"南京",
但在商業角度"變型金剛"是會多賺一點的,
這個是supply and demand問題,
如果市民反映出他想看"南京"多於"變型金剛",
院商自然會放"南京",
無錯,"南京"會是一部愛國教育片,
但就是"香港此終有你"一樣,
如果大眾不喜歡,
硬銷是不討好,
當然不是話"南京"不是不受大眾歡迎,
但一切都是由"市場主導"會來得自然一點,
而且要看南京大屠殺的資料亦不單止可以從"南京"裏找到,
民間亦有很多其他材料,
市民要看的多的是,
那又何需局限於一套戲呢?
你問我兩套邊套好看,
我一定會話"變型金剛",
如果你問我邊套值得睇,
我會說"南京",
市民想看邊一套,
院商會察覺得到的,
要不然,
夾梗上演都無意思,
一切由市民意願引領好了!
大家急不來的!

新鮮人 說...

toina,
都是一個引子而已,
其中都有些風趣對話,
例如他dad假意駛經保時捷門口等等,
都好有港式幽默感喎,
我看時,
全場都好多人笑呀! :p

新鮮人 說...

tofufa,
真喺好睇呀,
你睇咗未呀? :)

伊麵丹 說...

自己同自己講野 @_@"

The Inner Space 說...

新鮮兄:

好唔好意思
我只是寫寫打油詩
累你晒左很廿幾分鐘回應!
你咁有心機寫了咁多﹐
感謝。

新鮮人 說...

伊麵丹,
我諗喺畀『人』傳染咗囉! :p

新鮮人 說...

the inner space,
唔洗唔好意思,
你唔link我過去,
我都不知背後有咁多事情發生了,
看了知多一點事總是好的,
謝謝! :)

至於以上所講的,
只是個人感覺,
請不要見笑! :p

匿名 說...

0的飛好搶手呀~連我公司既男同事都0係度講。從開拍開始,等0左三年就係等今日~
p.s 已經宣佈咗拍等二集。

新鮮人 說...

翔,
喺呀,
我十日前買都唔喺好多靚位剩喳,
如果即場就一定買唔到囉,
第二集,好吖,
咁收得,
唔開就奇啦!
你睇咗未呀?

tofufa 說...

i'm not a fan of Transformer...so :p

新鮮人 說...

tofufa,
我都不算喺fans,
不過這套是一套不錯的消閑片,
有時間不妨一看啊! :)

匿名 說...

真係勁好睇!一定要入戲院睇呀^^

新鮮人 說...

coobe,
好睇呢!
唔錯喎! :)

Eden 說...

YEAH, I like the transformer movie too! Just that i find their eyes a bit funny - like a very small lightbulb ..

I'm definitely buying its DVD for keeps ! =)

新鮮人 說...

eden,
喺喎,
你唔講我都唔覺佢哋隻對眼真喺好細隻,
dvd就要看要多少錢了,
如果唔喺太貴都會買架! :)

Eden 說...

I don't care .. will still buy .. nowadays i buy code 3 so cost less than S$30 usually(ya, i used to buy code 1 and they are really expensive) =)

新鮮人 說...

eden,
看來你真喺好迷transformer喎! :)