2007年7月31日

殺!殺!殺! 一條不留!


這盆是我放喺露台嘅黃金葛,
都生長得唔錯架,
今朝起身諗住換下水,
嘩~~~唔睇由自可,
一睇嚇親我,
個玻璃瓶入面有好多一條條郁吓郁吓嘅蟲呀,
(太恐怖,所以唔post啲相出來了)
唔洗問梗喺啲孑孓啦,
有好多條喺水入面游游吓,
睇到我起雞皮,打冷震,
好核凸呀~~~~~
唔洗諗梗喺全部將佢哋冲哂入厠所,
又用水喉喺咁冲棵黃金葛啲根,
慌死啲蟲蟲留咗喺啲根度嘛,
仲要洗到玻璃瓶乾乾淨淨,
洗完哂個心舒服哂.
吸血蚊?
我唔會再畀機會你啲仔女喺我地盤生存嘅!!!

20 則留言:

Eden 說...

YYeeeeeewwwwwwww !!!

You careful not to start Dengue in your area ah !!! Over here in Singapore, Dengue cases are increasing and many of us are educated to change these still water every other day. Alternatively, you can put in half a panadol to help prevent these pests from breeding.

The Inner Space 說...

我的轉了落泥種﹐呢家怕它長得太快!

Oscar 說...

蚊患問題唔可以睇小
我住既屋宛呢幾個月積極左滅蚊, 而家先唔使晚晚緊張拍蚊

伊麵丹 說...

可能係之前攪到你冇覺好瞓既巴打既後代

新鮮人 說...

eden,
喺喎,
我都聽過啲人話放粒panadol落去,
可以殺菌喎,
等我試吓先! :p

新鮮人 說...

the inner space,
我都有咁嘅憂慮,
好怕佢哋生得太快,
到時無位放就煩囉!

新鮮人 說...

oscar,
九龍灣都好似好多蚊,
所以而家我都好小心,
日日都check吓花盆厠所,
一有發現積水就立刻清除!

新鮮人 說...

伊麵丹,
可能係,
所以父債子償囉,
殺殺殺~~~~

tofufa 說...

how to read 孑孓?

新鮮人 說...

tofufa,
"蝎缺"

匿名 說...

盆栽真係要勤力換水,夏天好易惹蚊

新鮮人 說...

coobe,
所以我而家日日都睇到實呀!
唔喺實被蚊咬死!

HanaMaru 說...

唔洗諗梗喺全部將佢哋冲哂入厠所<-- 你比機會他們在另一處生長。
:P

Hyacinthus 說...

應該係你屋企近日有工程裝修, 特別惹蚊子~

另,私下認為蚊蚊係怕你寂寞,所以所下子子孫孫來陪你,等你呢個夏日無咁得閒 =p

新鮮人 說...

hanamaru,
咁應該點做呢?
曬死佢地???

新鮮人 說...

風子,
我喜歡一個人,
蚊蚊你哋自己去玩啦,
唔送啦! :p

狩萌獵人 說...

用殺蟲水同蚊拍殺哂佢地,
講下笑.

新鮮人 說...

wutkwo00,
我諗煲滾啲水最好! :p

匿名 說...

好核突呀......種到生哂蟲, 要勤力D換水先得嘛.

新鮮人 說...

pigbon,
你講得啱,
我會勤力換水啦! :)