2007年7月30日

陽痿與你!!

我要搬去港島區,
為咗我嘅幸福我要盡快搬去港島區,
點解?
因為香港大學的研究顯示:
新界及九龍的陽痿比率分別為38%及40%,
但港島區則為31%.
統計學上顯示.
港島居民的陽痿風險比前兩者低29%.

原因好簡單,
因為港島區男人的收入比九龍同新界的多,
而月薪每增3,000 元 ,
性能力就攀升1分!
咁樣講我搬去港島區都無用喎,
我都無增加到收入,
咁點搞呀?
為咗男人嘅尊嚴,
我要揾多啲錢呀!
根據這個推論,
李超人咪喺性超人囉??
唔怪得啲有錢佬咁多『女朋友』啦!

24 則留言:

Hyacinthus 說...

"為咗我嘅幸福我要盡快搬去港島區"

哈哈,新鮮又俾人誤導???
你呀,都係死左條心佢啦 =p

實際d,倒不如花時間於在工作家務或自修上吧,根據佢既理論,男性若每日多花1小時在工作、家務或自修上,其不舉風險可低5.5%。

新鮮人 說...

風子,
我覺得呢個報告有問題,
香港人日日都做到死咁樣啦,
一日做成十幾個鐘頭,
照佢咁講,
個個就喺性超人啦,
仲有人陽萎咩! :P

Extraordinary Life 翠斯 說...

哈哈, 呢個報告咁搞笑既
好似好有POINT !

唔怪得, 香港中環D男人正D, 吸引D啦!

Tonia 說...

you are funny..... I think, you shouldn't worry to much, even YOU ARE.... just take it easy, everything will be STRAIGHT again.

tofufa 說...

will the blue pill help in the worst case scenario?

The Inner Space 說...

哈哈哈!
劉松仁 吳卓羲 蘇玉華 梁靖琪
的無線劇集「男人之苦」!

匿名 說...

???性能力跟陽萎竟然有關係???
摸不著頭腦

伊麵丹 說...

真係有趣
百分率差果DD都可以做文章......
如果因為咁個個陽痿都搬去港島
咁個數字又會點呢?

新鮮人 說...

翠斯,
吸引啲唔代表性能力好啲喎,
可能得個樣架!! :p

新鮮人 說...

tonia,
I am NOT! :p
但如果搬去港島會"勁"啲,
我都唔介意架!
哈哈哈~~~~~

新鮮人 說...

tofufa,
我無這方面嘅經驗喎,
所以我都唔知! :p
真喺答你唔到! :)

新鮮人 說...

the inner space,
對於男人黎講,
哩個會喺一個大課題嘛! :p

新鮮人 說...

lala,
你喺女仔唔明唔怪喎,
因為唔喺一定喺"得"或者"唔得",
陽萎啲人會有時會"得唔得"之間,
咁咪會影響到性能力囉!
有關詳情,就要請你問問sun sun啦!
佢應該會聽聞過呀! :p

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔講邊樹有得笑喎! :p

The Inner Space 說...

為左 新鮮嫂 滿足應速速搬喇!

新鮮人 說...

the inner space,
哈哈哈~~~
你咁講,
我都唔知點答你! :)

咁你住九龍定港島呀?
嘻嘻! :p

匿名 說...

有錢者係代表生活壓力比較輕,所以
男人性能力同興趣多少真係有關係。

新鮮人 說...

coobe,
不過有錢佬有時啲工作壓力都好大個喎,
有時可能根本無時間"do"嘢架!
哈哈哈哈~~~~~ "{

Hyacinthus 說...

科學點, 個問題應該咁樣睇既….

打個比喻, 平均香港人既工作時間為9個鐘, 而根據調查, 工作時間做家務跟自修這些因素,對陽萎存有一定的風險, 數據顯示假如花多一個鐘的時間於工作/家務/自修上, 其不舉風險便較一般的低5.5%。如果調查數據得出的平均工作時間為十幾個鐘頭, 咁即是說大家都祗係在平均數位, 並沒有什麼特別尢越, 所以個個都係普通人囉, 祗有那些可工作多過一日十幾個鐘頭的人, 才會是你口中的”性超人” =p

新鮮人 說...

風子,
你好認真喎,
唔洗咁認真嘛! :p

其實好簡單,
工作壓力大,
工時長,
為口奔馳,
成日驚生活無保障,
喺咁嘅心理狀況下,
邊個男人唔陽萎吖,
洗物哩啲無里頭報告講咩!
喺未?
成日心事重重,
邊度有心開波,
有心都無力啦,
喺未 :p

Hyacinthus 說...

都唔知點答你好...
新鮮,你好認真喎,
唔洗咁認真嘛! :p

新鮮人 說...

風子,
喺喎,
洗物咁認真喎! :p

The Inner Space 說...

新鮮兄問我住邊一區?
抱歉! 到依家才看到回答。


小弟還未娶﹐SPACE嫂未現身﹐所以家住九龍﹑新界﹑離島﹐都不是問題。

新鮮人 說...

the inner space,
哈哈哈~~~
未雨綢繆!
未雨綢繆! :p