2007年8月7日

又放榜!

明天中五放榜,
想信好多中五學生哥都幻得幻失,
好多志願機構都搞啲打氣活動,
就連電視台都特登話開個show,
話同學生哥一同過渡放榜前一晚!

以前放榜就無咁多花神,
最多都喺畀條撒馬利亞熱線你,
再唔喺就有啲志願機構幫你查吓邊間學校中六有仲有位,
可能喺僧多粥少問題,
加上啲教育制度又朝令夕改,
而家啲學生哥讀書壓力就大咗,
所以時常都聽到啲學生哥話自殺.
(不過有啲是為情自殺喎!)
其實啲制度改來改去,
咪話啲學生難頂吖,
有時連啲老師都話頂唔順,
成日聽到啲老師話工作壓力大,
精神受壓又話有情緒病,
教育制度改得咁急咁亂真喺要檢討下,
尤其喺而家啲人EQ咁低,
無論大人細路都話唔受得壓力,
再唔調教吓教改啲速度,
容物易個個都話要死架!

講返轉頭,
自己會考放榜時又唔覺好大壓力,
現在諗返都無什麼感覺,
其實自己讀書一向都好懶,
成績一向都一般,
但喺到放榜嗰幾日都唔識驚,
可能自己儍儍哋無有怕,
喺無物壓力下就過咗骨了,
所以做人啲嘢放鬆啲就OK啦,
米都煮成熟飯囉,
驚物鬼吖,
是好是醜自己去面對囉,
路是人行出黎嘅,
無話無計嘅,
又唔喺世界未日,
學人話:『唓~~~放榜啫嘛,洗物驚喎!』

寫畀你哋睇架!
唔好認叻認唔切呀!

20 則留言:

匿名 說...

我哋過咗海就係神仙, 睇番以前放榜, 梗係覺得無乜嘢啦...人每個階段面前的都不同, 對於中五生, 會考放榜好大件事架啦.

匿名 說...

我F5時就真係唔太緊張~
最驚就係得14分..轉校唔又係,repeat又唔係..haha!
不過好彩最後都轉到校!

我覺得依家d細路真係好慘...
越搞越多野...好彩我早幾年出世ar...

匿名 說...

我會考同高考0個陣都冇緊張,可能估計到自己既成績卦,況且而家咁多出路...

新鮮人 說...

pigbon,
可能會因人而異,
有些人會緊張啲,
有些人就無咁緊張,
會考喺緊要,
但又唔代表全部嘢,
又唔可以講過咗河就喺神仙嘅,
自問尚當年真喺没有太緊張,
路又唔喺得一條,
只是大家目光最集中而已!

新鮮人 說...

yanyan,
咁你咪好好彩? :p

新鮮人 說...

翔,
如果個個好你咁識諗就好囉! :)

Ruth Tam 說...

I was so nervous during those days and had nightmares all the time. In the end, I was okay and got a scholarship with quite a good sum of money, by the standard of a student at that time.

伊麵丹 說...

我想當年會考放榜都冇緊張呀 XD

新鮮人 說...

ruth,
我都估你是一個好勤力嘅學生喎,
但做人可以放鬆啲,
你睇返都會覺得不是一件什麼大件事! :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
我諗喺氣氛問題,
我當時入預科重難,
無返十六七分(5科)以上,
諗都唔洗諗呀!

嗰時雖然好難入,
但一般氣氛都無而家啲人咁緊張,
起碼好少人話精神緊張,
除左壓力大咗,
可能而家啲人EQ又低左,
所以先至會咁掛!

匿名 說...

其實而家中五之後的出路比以前多好多...

而家的學生幸福多了....

其實我一向校內成績都唔差, 但一到公開考試我就死, hkcee +hkale都一樣... 平時差過自己的同學都好過自己, 都幾慘...

不過我又死唔晒, 總係入到中六, 仲入到大學... 在人地眼中就叫好彩lor~

btw, 我覺得用公開考試定生死是好stupid的事... 可能...我一向死在公開試手上, 所以好鬼憎!

新鮮人 說...

pegpeg,
咁你就是一個好例子啦,
不是一定要有好高成績才可以的,
只要自己努力過,
知識學到是自己的,
當然對於那些lazy的學生就唔可以啦,
好運不會一世的,
但凡事有出路,
最緊要於鬆啲嘛!

Hyacinthus 說...

都係一個試,經過了這一場,他們相對地又會成熟點,就當是磨練啦,OK既~ :)

Ruth Tam 說...

When I look back, it's still very important to me. If I failed, I can't imagine how life will be like for me.

Know some people who failed the exam and became mentally sick. I guess, if I failed, I would be like that too.

新鮮人 說...

風子,
但願如此吧! :)

新鮮人 說...

ruth,
各人都有不同的性格和背景,
背負嘅包袱亦輕重不一,
既然過了就不要再想了,
但願你生活愈來愈愉快吧! :)

bbj 說...

今年唔得咪出年黎過囉..得失唔需要睇得咁重嘛.

新鮮人 說...

BBJ,
如果現在的家長和學生識咁諗就好了!

Hyacinthus 說...

"得失唔需要睇得咁重嘛.今年唔得咪出年黎過囉"

很多人都喜歡用這句說話作為鼓勵之詞, 個人覺得有點不妥,當圴等既機會俾左你,而當天你並沒好好珍惜,當事後檢討時,卻找此作為自勉,我自己接受唔到...

這並不是得失的問題,而是在這過程中有沒盡力的問題,我會感到內疚若錯誤是因我的懶惰而起...

新鮮人 說...

風子,
人誰無過?
就是重讀都會再花一年光陰,
就當是刑罰罷!
如果真的能從錯誤中學習都算是好事吧!