2007年8月7日

從食評人看處世之道

在"Ratatouille"電影中,
尖酸刻薄食評人Anton Ego有一番話,
大概意思喺話:
『人最喜歡用刻薄說話去批評別人,
講完自己會自鳴得意,
聽嗰個又會風趣生鬼!
但往往就是這些說話,
使到一些於自己崗位努力不懈嘅人,
從而失去了發揮嘅機會!』

這番話就如當頭棒喝,
最喜歡批評諷刺別人,
只會看見人家的錯處,
對於別人付出嘅努力視而不見,
這是好多現代人的通病,
當然包括我自己了!

有時學識欣賞和讚美都是好處,
至少自己不會時常處於怒火中,
亦不會只是覺得世界不好不公平,
世界有醜惡嘅一面,
同時亦有美好嘅一面,
多少與否則要看觀點與角度,
我想將唳氣化作祥和是一個好方向!

26 則留言:

The Inner Space 說...

最後大鼠廚師 Remy 做了個 Ratatouille 畀美食評家吃, 吃得他回憶起童年和母親!

有誰有 Ratatouille 的 secret recipie?

According to Wikipedia:
Ratatouille may be served as a meal on its own (accompanied by rice, potatoes, or simple French bread), or as a side dish. Tomatoes are a key ingredient, with garlic, onions, zucchini (courgettes), eggplant (aubergine), bell peppers (capsicum), some herbes de Provence, and sometimes basil. All the ingredients are sautéed in olive oil. Ratatouille is sometimes used as a filling for savoury crepes.

匿名 說...

你終於看了啦???

我就是覺得尖酸刻薄食評人Anton Ego當中說的說話非常有道理呢~~~ ^v^

匿名 說...

我既fd都叫我去睇ar~~

我覺得講得好岩..
依家d香港人都唔知痴左邊條線
就好似董太話齋:
「淨係識complain, complain, complain」...
睇來依套戲好岩我地睇!

新鮮人 說...

the inner space,
我無諗過煮嗰個餸喎,
其實好食唔好食,
好睇個人感受,
如果啱啱捉正嗰個感情,
好自然就會覺得好好味,
因為內裏有個人感情嘛!

新鮮人 說...

nana,
喺呀,
我終於看咗啦,
真喺幾好睇! :)

新鮮人 說...

yanyan,
咁你快啲去睇啦,
幾好睇架! :)

xiao zhu 說...

睇人地嘅錯處係好容易,要識得睇到自己嘅錯處,而又能夠自覺改過嘅,就好難得。都係別人眼中的刺跟自己眼中的木樑的問題。人貴自知!

伊麵丹 說...

我呢個階段唔多重視人地讚同彈
總是心裡有數唔洗人多管閒事
但就知道一句唔負責任既批評可以令人無左個飯碗

新鮮人 說...

小豬,
將身比己當然好,
就算別人真的做錯了,
如果可以的話,
能抱住一顆寛恕就最好了! :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
好欣賞你對人仁慈之心,
但有一點你要小心,
年青人多是有反叛之心,
別人所說有益的經驗,
有時會因為一時意氣,
往往聽而不見,
因為錯失了別人寶貴的經驗,
多耐性,多聆聽!

匿名 說...

謝謝你的留言...
在我不快的時候, 見到你的留言,真的很謝謝
雖然我不知道你是誰,你也不知我是甚麼人,但我真的很多謝你的(那怕只是一句半句的問候!)

程霜 說...

文章見解中肯有道理。美中不足有少許白字:"往往","崗位","唳氣"。

並非有心指出白字,莫見怪。

-錯字特工隊執勤中

新鮮人 說...

夕,
太客氣,不用謝!

未能從你名字的linkage找回你的網頁,
實在記不起是那邊的朋友,
可否給我指引,
萬分抱歉!

新鮮人 說...

程霜,
十分多謝指出錯處,
離校多時,
又不勤於閱讀書,
所以時有錯誤,
謝謝! :-)

己改正!

匿名 說...

haha...
here is my website again

新鮮人 說...

applesunset,
噢~~原來是蘋果日落小姐,
怪不得我記不起,
真喺唔好意思,
其實我所寫的不算什麼,
只是小小意思,
千奇不要見笑!

謝謝你來訪問 :)

匿名 說...

haha
對於一個剛失戀的人來說...任何問候也是窩心的...

新鮮人 說...

夕,
感覺良好就好了! :)
明天的路一起努力吧!

Eden 說...

你们那边做了吗 ... 我们要等到八月底才在戏院上幕布.... 等等等

bbj 說...

我有時都成日好口臭咁笑人架...我諗我完全係一個無知的人呀!

新鮮人 說...

EDEN,
上個星期己經上了,
這套真的不錯,
要看啊! :)

新鮮人 說...

BBJ,
都市人通病嘛,
我有時都是如此,
以後都要自我檢討一下! :)

Eden 說...

我会去看的! =D

新鮮人 說...

eden,
看完講吓感受喎!

匿名 說...

咁好記性三年零八個月前寫過咩都可以順手拈來佩服佩服!







space

新鮮人 說...

space,
因為你和小豬都有留言,
這不常見嘛!