2007年9月4日

五毫子點用?


五毫子可以做什麼?
買鹽唔夠咸,
買糖唔夠甜,
就算畀乞兒都厭你少,
但喺如果話要收你五毫子膠袋費,
你會有什麼話要講呢?

香港每人每日至少用三個膠袋,
全港一日就消耗了21,000,000個膠袋!
最好就用少啲膠袋啦,
咁樣五毫都唔慳返囉!

10 則留言:

The Inner Space 說...

近年唔系用八達通就是信用卡,真系無袋銀仔的習慣了。 就算五毫一個膠袋,D人都唔覺唔覺,相信會繼續用膠袋的,只是益了政府稅收,對環保作用不大。

新鮮人 說...

space,
就是最怕啲人當五毫無到,
但今日睇新聞啲師奶話好貴喎!

Oscar 說...

果時有乜"膠袋收費日", 我媽都話貴, 仲會特登避開果日唔去超市買野~
我問佢有無諗過少用膠袋, 但佢就只圍繞住膠袋要收錢既事實~ lol

匿名 說...

我又覺得收膠袋錢幾好喎
可能 d 人未必因為5毫子而少用個膠袋,亦未知收來的錢係咪真係做環保
不過我覺得那些錢點都應該對環保工業有 d 幫助
而且, 好明顯至少成功引起社會談讑啊,總比單方向說教好

The Inner Space 說...

除非膠袋稅要另外現金支付,如果可以計埋入單內,用八達通或信用卡付款,多幾玟唔多覺,好過時時要記著帶埋個袋週圍去。

只是苦了個班要用現金服款的真金白銀甘畀出來才肉刺,用信用卡的唔覺的入埋卡數好少理。

新鮮人 說...

oscar,
我都明白不是人人都會明白環保嘅迫切性,
所以好多時都會着眼於收費問題而已,
或者政府應該多點教育下現今全球温室效應對大眾的影响,
市民才會自動自覺用少啲膠袋!

新鮮人 說...

lala,
我同你諗法一樣呀,
雖然對於某些人五毫子不是什麼,
但都可以引起多啲人關注,
如果政府多收了的膠袋稅可以放回環保工業上,
那就更加事半功倍了!

新鮮人 說...

space,
對於某些人五毫不是什麼,
但總好過什麼都不做吧?
其實一般人都知道環保是正確的,
但都是怕麻煩,
所以先至唔帶環枲袋,
這次膠袋稅會是一個開始,
起碼引起多些noise,
如果政府能夠再加強環保的迫切性,
等市民知道人人有責,
為咗下一代,
相信市民可以慢慢養成少用膠袋的習慣嘅!

匿名 說...

雖然成效不知有多大, 但少用得一個膠袋得一個啦..唔做下嘢, 就唔會有咩轉變.
正如你所講, 膠袋稅起碼可以引起多些NOISE..連我阿媽知到呢單嘢, 都話遲D自備購物袋出街...可見膠袋稅對師奶們都有一定影響力

新鮮人 說...

pigbon,
無錯了,
我就是這樣諗啦,
點都好過物都唔做!