2007年9月23日

又中招!


當你在美食廣場繞場一週時,
總有一兩間你會覺得一定唔好食,
所以每次行過連眼尾都唔會睇佢一眼,
但久而久之又可能會諗吓不如試一試,
Open-minded啲啦,
你未試過又點可以定人死罪,
但唔試尤至可,
一試就中招囉,
所以有時都唔好話唔信直覺哩樣嘢!

12 則留言:

匿名 說...

美食廣場好多時都會中招,所以我都
甚少幫襯

狩萌獵人 說...

所以每次都要搵一班先鋒敢死隊去.

新鮮人 說...

coobe,
午餐時間貪佢快手快腳,
而且都不是太貴嘛,
所以有時都會幫襯吓,
其實都無期望好高,
不過今次真喺好麻麻啊! :(

新鮮人 說...

狩萌獵人,
我一向都覺得你奸奸架喎,
果然無錯啦! :p

The Inner Space 說...

你都掃得七七八八呀!

xiao zhu 說...

一睇到覺得唔啱嘅,我就一定唔會試架。

新鮮人 說...

space,
哈哈哈~~
左上角是純咖哩汁,
本來什麼都無的,
左下角啲喺瓜菜沙拉,
所以才食哂,
另外碗我吃了一大半,
因為太餓了,
至於堆photo chips就無食過了! :p

新鮮人 說...

小豬,
本來我都是咁諗,
但係有時想『超越慣想的想法』嘛,
結果咪出事囉! :(

伊麵丹 說...

咁我呢,你對我既直覺係點呀XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
變態,咸濕囉! :p
哈哈哈哈哈~~~~

The Inner Space 說...

Quoting:

新鮮人 said...
space,
哈哈哈~~
左上角是純咖哩汁,
本來什麼都無的,
左下角啲喺瓜菜沙拉,
所以才食哂,
另外碗我吃了一大半,
因為太餓了,
至於堆photo chips就無食過了! :p


你處心積慮將 potato chips 串成
photo chips, 唔使咁謙虛播!新鮮兄。


>,<

新鮮人 說...

space,
喺喎,
我又打錯字喎,
咁你就看到我幾大意啦,
仲有我尾三嗰句都漏咗個『飯』字啦,
你話幾大頭蝦呢! :p