2007年9月23日

老外的春秋大夢!

講開英文哩樣嘢,
我又諗起以前一個外國人!

曾經替某大飲品公司在上海做宣傳工作,
公司還特別請了一位所謂外國專家做顧問,
可能這位專家主要針對歐美市場,
所以他所提出的計劃根本未能有效實施,
且引起相關的超市集團不滿,
最後結果都是不了了之!

有一次與他談及西人學國語問題,
他第一個反應是:"毫無需要!"
因為他認為外國人入內地做生意,
中國人就一定會學英文就佢哋啦,
我心諗除非你不打算進軍內地市場,
否則講得一口流利國語絶對百利而無一害,
雖然他言談語氣都十分平和有禮,
但你會發覺他有點輕視東南亞和內地市場,
而且根本没有對亞洲市場做過任何資料搜集,
就以百佳,惠康對貨品徵收上架費問題為例,
這是眾人就算我美國舊老闆都知的事實,
但他竟然毫不知情,且斷然否定有此事,
可以看出他這個人根本没有跟住地球轉動,
亦不了解世界經濟體系己經發生緊微妙的變化,
他的思想仍然停留在八九十年的大美國市場裏,
對於這種自以為是的『大美國主義者』我極之討厭,
學新鮮媽話:『話佢咪教精佢!』
所以都喺費事出聲,
由佢繼續發佢嘅大美國春秋大夢囉!

15 則留言:

The Inner Space 說...

新鮮兄的例子,證明鮮兄英語水平,已達一個頗高水平。

還招認了曾經有老外老闆,你唔好咁謙虛喇!

新鮮人 說...

space.
哈哈哈~~~
我哩啲叫做艇仔充砲艇,
死充呀! :p
也許我老闆根本聽唔明我講物呀!

伊麵丹 說...

有人我上網,見到個San Francisco學中文既網頁
佢地開始明白要13億人就佢地唔係路
真係講黎都曬氣
新鮮媽有道理,話佢咪教精佢!

Ruth Tam 說...

It's difficult to learn a new language, especially for some people.

There's a joke:

What do you call someone who can speak 3 languages? Trilingual.

What do you call someone who can speak 2 lauguages? Bilingual.

What do you call someone who can speak only 1 language? American.

新鮮人 說...

伊麵丹,
無錯,
唔洗理啲人,
由佢繼續發夢! :p

新鮮人 說...

ruth,
那個笑話,
一針見血,
好正! :)

匿名 說...

舊一代美國人好多都會係咁, 反而新個代好明白supply&demand, 中國有市場, 就去學中文。

The Inner Space 說...

講開故事 我又講

話說: 日本戰敗,美軍駐守日本領土,請了一批日本工人在軍營內為美軍服務。

某一年的感恩節,一個駐營將軍在美國感恩節晚餐切火雞時,向軍營內的日籍員工說了個美式笑話,命令翻譯官即時傳譯給僅懂些少英語的日籍員工聽。

將軍一說就五分鐘,說完自己很滿意,連自己都覺得很好笑,笑得肚子痛。 但日籍員工卻還未聽得名白,一個都無笑,唯有命令翻譯重新說一遍。

翻譯無奈唯有再說,這次他只是三言兩語,就把全部日籍員工笑得人仰馬翻,捧腹大笑,滾地葫蘆。

美國將軍很高興就問翻譯官,怎麼你第二次翻譯可以解釋咁清楚,令啲日本工人明白笑話呢?


想 各位已經知道個答案!


p.s. 想到和想不到,都請寫低你估的答案,讓大家分享吓喇!

新鮮人 說...

唔通個翻譯話:
"你哋再唔笑,
佢又會再講五分鐘架啦!"
日本人唔想再悶五分鐘,
所以就個個都扮笑囉!

新鮮人 說...

大雄,
也許是吧! :)

tofufa 說...

yes, some American still think their democratic policy will work anywhere in the world...

新鮮人 說...

tofufa,
所以我覺得有些美國人,
是又天真又可憐,
完全發緊夢,
世界天天在在變,
但喺佢哋一啲都唔察覺,
好似井底之蛙咁!

The Inner Space 說...

還有美國政府的宣傳把戲,將不聽美國話的外國國家領導人妖魔化。

美國傳媒,為政府服務,不惜放棄又新聞傳媒人的專業操守,扭曲報導,美國人民祇一面倒,收看美國傳媒的報導,不懂得先看看較獨立的較中立的不受美國控制的傳媒機構報導,往往流於片面。


啲美國鄉下佬鄉下婆,連個啲被美國宣傳為魔鬼的外國領導人,被美國列未邪惡國家,在地圖那一處都不知到,就做鸚鵡學講野。

真是笑死人!


我實在太長氣.....

好了今晚是中秋節謹祝 新鮮兄得嘗所愿得成所望。

:)

The Inner Space 說...

"唔通個翻譯話:
"你哋再唔笑,
佢又會再講五分鐘架啦!"
日本人唔想再悶五分鐘,
所以就個個都扮笑囉!"


哈哈哈,不中亦非遠矣!

新鮮人 說...

space,
難得佢哋又自願相信嘛,
不少美國傳媒根本就是自我麻醉,
佢哋是真的相信自己所講嘅就是真相,
所以先至有咁多人會相信囉!
盲目之極!

中秋節快樂呀!