2007年9月21日

中秋節.買月餅


終於決定了買什麼月餅,
奇華迷你蛋黃金黃蓮蓉月,
個名好長好難記呀!

細細個容易食,
傳統黃蓮蓉又唔太油,
每個月餅有半顆蛋黃,
味道和份量都剛剛好,
仲有幾日就中秋囉喎,
買少少食應吓節都好吖,
各位老友要買就快手啦,
唔喺過幾日就無貨架!

14 則留言:

The Inner Space 說...

榮華純正百蓮蓉!

好貴吖!

Walter 說...

英雄所見略同. 我都係覺得奇華月餅好味d!!

新鮮人 說...

space,
榮華好耐無食囉,
而家食奇華多一點,
純白蓮蓉好咩?
我喜歡食少少黃喎! :)

你都係學倉頡啦,
好易架!
你又錯同音字了! :p

新鮮人 說...

walter,
奇華感覺無咁油,
味道都幾香,
不過就好貴,
因為我無渣打咭啊! :p

Oscar 說...

我就一向唔中意食月餅, 不過今年因為返工, 所以o係公司都拎左3盒返屋企...
仲要係乜"雙黃蓮蓉月", 驚死你唔夠傳統咁...

我媽本來話今年唔買月餅食, 點知見我有3盒後, 又話自己慢慢食都食得晒...
我真係寧願送畀D人. 一個人食3盒月餅點得架...

新鮮人 說...

OSCAR,
嘩~~咁你發逹啦,
三盒喎,
成五百蚊架,
不如攞上E-BAY賣,
一百蚊都有人要喎!

狩萌獵人 說...

噢~~
又月餅...

HanaMaru 說...

我買左榮華(無得柬)。。。個人認爲。。。都係奇華好食好多。我好挂住奇華啊~~~~
>_<

新鮮人 說...

狩萌獵人,
喺呀,
個個都寫月餅,
真喺幾濫架,
無計,
過節嘛! :p

新鮮人 說...

hanamaru,
你嗰邊真喺無得賣咩??

Ruth Tam 說...

Got a box from company. I don't eat mooncake though.

新鮮人 說...

RUTH,
對啊,
就算唔食,
放盒喺家裏,
過節的氣氛會好點嘛! :)

匿名 說...

支持黃蓮蓉最好味~~~ yeah!!

新鮮人 說...

nana,
其實兩隻我都無所謂,
食得白多就想食返黃蓮蓉啊! :)