2007年9月21日

各適其適香港小食測試

大雄繼早前的懷舊電視廣告後又一傑作,
今次唔玩廣告玩街邊小吃,
但是一向為食的我只有59分,
真是難以致信,
我懷疑有人"做馬"呀,
唔信嘅,你哋都入去玩吓啦!

你的等級﹕中點

你勉強有59分,可見你也曾嚐過好幾款地道小食。不過......是吃的的機會太少?還是你對自己有所克制?你品嚐過種類不算多,而且我懷疑你很多時候連看也沒看過就吞下肚,恐怕放進嘴裡的小食究竟是什麼你都不曉得。下次有機會的話,不妨先看看然後才再吃下肚,或許你會更欣賞那些小食。

各適其適香港小食測試

27 則留言:

伊麵丹 說...

我有60分XD

匿名 說...

幾好完wor!!

你的等級﹕大點

你有68分,看來你就是那些最普遍最常見的食家,你不抗拒吃小食,但你也不會太沉迷其中。值得讚賞的是,你不會盲目地吃,你知道自己想要吃什麼,知道自己吃過什麼。我想問題中有一兩款食品/飲品是你的心頭好吧﹖你可知道,有不少地道小食的製作技術快要失傳﹖有機會的話不妨去嘗試去學製作小食吧﹗

匿名 說...

70分 :-)

xiao zhu 說...

你的等級﹕大點

你有73分,看來你就是那些最普遍最常見的食家,你不抗拒吃小食,但你也不會太沉迷其中。值得讚賞的是,你不會盲目地吃,你知道自己想要吃什麼,知道自己吃過什麼。我想問題中有一兩款食品/飲品是你的心頭好吧﹖你可知道,有不少地道小食的製作技術快要失傳﹖有機會的話不妨去嘗試去學製作小食吧

哈哈,我好少食街邊嘢都有73分喎!

新鮮人 說...

伊麵丹,
嘩,你咁早就上網,
仲多我兩分添,
激死我! :(

新鮮人 說...

木頭狗,
原來你為食過我呀!
嘻嘻~ :p

新鮮人 說...

翔,
嗚嗚~~~
我最低分啊! :(

新鮮人 說...

小豬,
因為你是為食貓囉! :p

The Inner Space 說...

你的等級﹕特點厲害﹗你有81分,在朋友眼中,你就是一個地道小食的狂熱者。我估你十次路過街邊攤販,有八﹑九次你都會忍不住買了些什麼來吃吧?你對放進嘴裡的地道小食都非常熟識,你知道那些小食是用什麼製成,你瞭解那些小食的來歷,你甚至可能懂得製作其中一兩款﹗快說﹐小時候你是不是曾經為了買零食而偷取父母的零錢﹖(笑)

各適其適香港小食測試



其實我自少小甚少吃街邊零食,得八十一分很意外。

匿名 說...

我得48分,真係一山還有一山低! ><

新鮮人 說...

space,
我都得好意外呀,
你話你好少零食嘅,
點解會咁高分? 點解????
唔理由我哩隻為食貓會低分過你咁多架~~~~ :p

新鮮人 說...

jerry,
你好少食零食咩???
無理由喎??!!

The Inner Space 說...

臨尾我冇睇正確答案
不知我錯了是那幾個
全中有幾多分數的呢?

新鮮人 說...

space,
我都唔知喎,
可能喺"頂點"啦!
至貴嗰隻嘛! :p

ps: 不過有啲酒樓嘅"特點"又貴啲喎!

xiao zhu 說...

咁得意嘅,少食果啲反而高分。

匿名 說...

你的等級﹕大點

你有67分,看來你就是那些最普遍最常見的食家,你不抗拒吃小食,但你也不會太沉迷其中。值得讚賞的是,你不會盲目地吃,你知道自己想要吃什麼,知道自己吃過什麼。我想問題中有一兩款食品/飲品是你的心頭好吧﹖你可知道,有不少地道小食的製作技術快要失傳﹖有機會的話不妨去嘗試去學製作小食吧

你好,我是第一次留言,不過我是住在香港的台灣人,很喜歡看你的部落格,藉著這個測試順便留言

新鮮人 說...

小豬,
喺囉,
我都覺得好奇怪,
其實會唔會喺space小時時常偷偷哋買零食食呢?
哈哈哈~~~~ :p

新鮮人 說...

潛水魚,
歡迎歡迎! :)
我的部落格只是我的瘋言瘋語,
千奇唔好見笑喎,
如果有機會都想到你的部落格"坐坐"! :)

狩萌獵人 說...

你有62分,看來你就是那些最普遍最常見的食家,你不抗拒吃小食,但你也不會太沉迷其中。值得讚賞的是,你不會盲目地吃,你知道自己想要吃什麼,知道自己吃過什麼。我想問題中有一兩款食品/飲品是你的心頭好吧﹖你可知道,有不少地道小食的製作技術快要失傳﹖有機會的話不妨去嘗試去學製作小食吧﹗

The Inner Space 說...

呢個有得解釋播:

我冇得食又唔會食
但我會停下來睇睇
我有好奇心想知到
小販點樣去整個啲
街頭小食零食糕餅
不吃但冇話唔畀睇
睇吓都得呱都有話
望梅都可以止止渴

新鮮人 說...

狩萌獵人,
咁你有無嘗試整呢? :P

新鮮人 說...

SPACE,
無得食,
仲要睇,
還要學,
服咗你,
我唔掂,
流口水,
一定賣,
係咁食,
如無錢,
就唔睇,
否則會
好辛苦! :p

The Inner Space 說...

睇得多
更加就
唔敢食
個小販
唔洗手
搔完癢
執件餅
賣畀你
問問你
敢食嗎?

睇得多
更加就
唔敢買
個小販
系咁嗌
口水花
亂咁噴
卸鼻涕
加咗料
都唔知?

愈睇得多我愈無會買瓈食。

>,<

新鮮人 說...

space,
你是個乖孩子,
我是個壞學生,
最愛吃豬頭肉,
還有食豬生腸,
雞肶雞腎雞蛋,
油麵粗麵幼麵,
雪條雪糕雪碧,
果乾肉乾餅乾,
好食好飲好味,
天生陌生衛生! :p

The Inner Space 說...

你講開 豬頭肉 豬生腸

呢幾年真系唔見咗啲小販賣街邊鹵味

豬耳朵 鹵墨魚 五香牛肉 生腸 鴨腎 等等

小販帶著個竹蘿,用塊布蓋著啲鹵食物,幾十年都唔洗吓,到有人買,用過小鏨板和細了幾個碼的刀子,純屬的切幾片這切幾片那的,穿成一串,收錢交貨,同一對手,又唔洗又唔抹,又做下一個生意,切食物,收錢交貨。

我見那些鹵食物不知擺了多久,從來都不敢買來吃,但很愛站在一旁,看著小販純屬的刀法去切切切,多些客人就忙得滿頭大汗,又唔得閒抹掉!好些人客,食完先買的幾串,又回頭再買。


:X

新鮮人 說...

space,
那時小朋友都唔理什麼衛生唔衛生了,
見到小吃就流哂口水啦,
只要身上有錢就一定會買來吃!

不過那時好像没有那麼多病菌,
成日通日食嘢都唔多有事,
起碼無禽流感和沙士嘛,
不過你會唔會喺人為陰謀散播先? :p

你講那種竹蘿賣鹵味真是好久次前才有了,
現在己經不見了,
但豬頭肉等等在觀塘不少小食店還是可以買到的!

Unknown 說...

23
T^T