2007年9月20日

馬場.遊樂場?

馬會批準馬主携帶子女入場,
『道德份子』批評是"鼓勵下一代賭馬"和"造就特權階級",
計我話就無需咁緊張喎!

如果真的會是這樣,
那麼我們便要禁止父母帶子女入場睇波了,
因為子女看完足球便會學曉賭波嘛!
還有杜其峰之流的黑社會片亦應列為III級,
這樣就唔需要什麼PG指引啦,
反正唔看唔知唔畀佢哋接觸就可以囉!
是運動亦或是賭博,
是封閉亦或是教導,
水能載舟亦能覆舟,
分別只在於如何運用!

至於特權與否?
我記得民初上海有『華人與狗不得內進』的事情,
今次回看馬會事件着實有點感慨,
估唔到今時今日還有這樣的事情發生,
無他嘅,錢作怪啫,
做得馬主嘅都係有錢佬,
養隻馬一年起碼幾百萬,
好話唔好聽,貴過養個小朋友,
人家有錢嘅梗喺有『特權』啦,
你見唔見啲公屋會起係維港兩傍吖?
不過廣大嘅馬迷唔洗擔心,
開放給馬主子女相信只是第一步,
開放給大眾馬迷子女一定止日可待,
點解?
因為你哋先係馬會真正嘅米飯班主嘛,
唔早啲吸納下一代入場,
將來就會有斷層架嘞,係未?
至於會唔會"鼓勵下一代賭馬"?
最多馬會到時咪加個"PG指引"落啲馬牌度咪無事囉!

將來帶唔帶你哋嘅子女入馬場,
自己諗啦!
哈哈哈~~~~~

6 則留言:

匿名 說...

小弟愚見,其實入馬場代表一定要賭馬嗎?我由滿十八歲起,不時出入大小賭場,但我卻不喜歡賭呢!

有時有啲嘢,天生架,按也按不住,未成年前唔比入馬場又如何,你方其他地方冇得比佢哋接觸到嚟方面既知識咩?一夠十八佢地就可以自出自入,你吹得佢脹咩?

新鮮人 說...

jerry,
你講嘅就是我的意思,
所以重點不在於準唔準,
而是在於教育和分辨是非!

Ruth Tam 說...

I don't really mind letting people under 18 to enter the race course. What I don't like is the privilege given to the rich 2nd generation. Of course, rich people have privilege anyway, but it's not a law. However, in this case, it's a law giving privilege to the rich.

新鮮人 說...

RUTH,
你說得對,
無理由係用law來給予有錢人特權,
咁樣真是有啲問題,
實會做成階級分化!

匿名 說...

小朋友入馬場,都係當去動物園或者睇演唱會架0者, 我入馬場都唔識賭馬啦! 可能係我底b卦...

至於講到階級官僚主義...呢個社會係咁pk架啦!

新鮮人 說...

魔法豆豆,
而家啲細路鬼咁醒呀,
十二三歲就識賭馬賭波,
無大人睇住,
入到去實會增加佢哋啲"功力"呀! :P