2007年10月21日

茶熏雞學習中......


早前見風信子教整茶熏雞,
覺得好似好易整就想試試,
點知睇就易,
做過先知易學難精!
如果想學,可以看看這裏!
今次整體來說是不合格的!
看看我這個完成品先啦!

首先,雞是熟透的,但不夠滑,
最大嘅問題係無茶香味,
亦都無薰雞味,
所以係一隻唔合格嘅茶薰雞!

我估計失敗的原因有數個:
  • 用嘅茶葉質數不佳,而且只用咗三両左右
  • 粗鹽用少於三分一包,咸味尚可但不佳
  • 煮雞的煲不夠大,水未能完全蓋過全隻雞
  • 由於水未能覆蓋全雞,所以煮多了時間(轉雞時又走氣)
  • 煮完未等雞身乾透就開始熏,所以水滴滴影響熏雞的效果
  • 不知是不是發生了什麼問題,熏成十分鐘都無什麼煙出來
  • 可能鑊底用了三層錫紙,所以煙熏效果不佳
    吸收了今次的教訓,
    發覺要了解的地方還有好多,
    可能要找人問問先得,
    唔係下次都一樣會失敗!

    ps:直覺都係覺得用片糖熏雞的效果會好點,
    今次用沙糖好似無什麼作用,無煙出啊!
  • 20 則留言:

    Samuel 說...

    Sorrrrr... 同你講聲, 遲來的生日快樂~

    Hyacinthus 說...

    "茶熏雞製作中...... "

    勁呀! 好, 我等 XD ~

    新鮮人 說...

    sam,
    多謝呀!
    無所謂,
    你咁有心,
    我都好開心啊!

    Hyacinthus 說...

    唔係掛,係一隻唔合格嘅茶薰雞?! @.@~

    幾個位都可以補救,今晚返來先至教路,請請!

    新鮮人 說...

    風子,
    好呀,
    等你教路呀! :)

    Bungy-Zoe 說...

    不過,睇個樣,應該食得落肚的。
    食得落肚即係餓唔死啦!
    餓唔死即係成功左啦~
    好野~~~~~~~~

    新鮮人 說...

    zoe,
    咁醜樣真係獻醜囉,
    食就食得落肚,
    不過唔好叫茶熏雞,
    叫茶色雞好過囉,
    無茶味呀! :)

    匿名 說...

    剛剛去睇完做法,又真係好似好易整,
    搞到我都心郁郁好想試下。
    唔個經驗又何來進步呢!
    你都知問題係邊,下次一定會好好多^^

    Hyacinthus 說...

    我來啦 ~

    1)不是茶葉質數不佳,而是份量不夠!正常地當你開火煮雞的時候,你應該聞到茶香味,聞唔到都應該睇到茶色既,當你擔心的時候,也是要落多d茶葉的時候, 記住口決一 -- 唔怕佢濃祗怕其淡!

    2)粗鹽三分一包其實差唔多,但我會建議落2/5包,鹽份唔會全部直接被隻雞吸收晒,但會幫隻雞吊味,令隻雞肉質更滑口! 口決二 -- 唔怕佢咸祗怕其"鞋"!

    3)雞的煲唔一定要夠大,但水最好完全蓋過全隻雞, 咁你就唔駛花時間去番隻雞,中間走晒氣!假若擔心佢唔熟既, 可以中火keep住煮15分鐘再細火15分鐘,咁就冇問題啦!

    4)煮完要等雞身乾少開始熏,唔好水滴滴最終變左熏水! 而熏的過程係想制造真空效應,所以用用錫紙包住,效果會好d! 你最好用錫紙包到實一實,連透氣既空間都唔俾佢就為之perfect啦! =)

    5)沙糖跟茶葉係測溫既indicators,也是令隻更有熏茶味,沙糖跟茶葉適量啦!先用中火煮,令個煲慢慢加熱再轉大火出味,你應該會見到有煙出,見到沙糖melt再轉焦黑,繼而聞到濃濃的茶葉乾味,再煮多2-3分鐘先關火!這時唔好開蓋,由得茶葉焦乾熏香隻雞!

    等個煲無咁熱先至移隻雞上碟!嗯,好香既茶熏雞呀......

    下次再來,成功在嘗試嘛 :)

    新鮮人 說...

    coobe,
    你都試下啦,
    上面風子(hyacinthus)都畀咗啲提示,
    幾有用架,
    大家交流下都好吖! :)

    新鮮人 說...

    風子,
    好多謝你詳細嘅指導呀,
    我大致明白啦,
    下次一定會好啲!

    不過我成日有個感覺,
    就係愈落得多鹽就會愈"鞋",
    你話落多啲鹽反而滑啲,
    真係???

    匿名 說...

    嘩, 好勁, 你都會煮兩味
    薰雞感覺上好似好大工程...

    bbj 說...

    薰雞應該好好食喎,不過太大製作啦,你一共攪左幾耐呀?

    Hyacinthus 說...

    無錯,落多啲鹽反而滑啲,連雞胸肉都會好入味,唔怕會平時既"鞋口"感 =)

    再接再勵,,加油加油!

    Hyacinthus 說...

    薰雞唔需要乜技巧,就算平日廚藝差都可以整得好好食, 口決在於??? 哈哈,無呀 ~ 

    新鮮人 說...

    lala,
    其實熏雞唔係好難煮,
    只不過要洗煲就麻煩啲! :)
    你煮哩食有天份,
    不如都試吓,
    我篇post有hyper link,
    你可以去看看煮法喎!

    新鮮人 說...

    bbj,
    係錯覺,
    一啲都唔麻煩,
    連洗帶煮,
    我都係攪咗一個鐘頭左右喳!

    新鮮人 說...

    風子,
    謝謝鼓勵,
    我一定會再試架,
    其實熟能生巧,
    我知我一定掂架! :)

    bbj 說...

    一個鐘頭左右....ok喎,我仲以為要攪成日呀!

    新鮮人 說...

    bbj,
    真係好易喳,
    放假你都可以試吓吖! :)