2007年10月21日

老媽語錄: 有排玩!


新鮮仔:『喜歡邊一款呀?』
新鮮媽:『喜歡嗰一隻!』
新鮮仔:『喜歡什麼顏色?』
新鮮媽:『我要紅色!』
新鮮仔:『咁就買紅色啦!』

新鮮媽現正在她家中不斷把玩着這個手電,
而且時常無端端打電話給我!
新鮮媽:『為咗讓我快啲熟習這個電話,我會時時打畀你!』
新鮮仔:『請你不要這樣做,我的月費是逐個電話扣的!』
新鮮媽:『但係我個計劃仲有好多喎!』
新鮮仔: -______-!!!!

16 則留言:

匿名 說...

圖中呢部電話簡直係經典,best of the best~

Hyacinthus 說...

呢部係我的第一代,也是最喜愛的,
新鮮媽真係有眼光呀吓 ~

新鮮人 說...

翔,
當年真係幾多人用架,
我仲記得個廣告好型,
有個型仔一衝跳落去海嘛!

新鮮人 說...

風子,
我嘅第一代係ericson,
嗰時仲未被sony收購!

新鮮媽都唔知架,
佢見平平哋又順眼就話要囉!
不過個開關制就難開啲!

狩萌獵人 說...

你變左白老鼠.

新鮮人 說...

狩萌獵人,
係呀,
無計啦! :p

匿名 說...

我第一部電話係ericsson
我覺得形過Nokia又細過佢..haha
不過依家一定無得賣了~~

你咪快d為左新鮮媽轉plan lor
依家d plan都好平gi ma

新鮮人 說...

yanyan,
新鮮媽啲係電話咭,
得幾百分鐘喳,
我唔夠用喎! :p

匿名 說...

最緊要教曉新鮮媽用 key lock !

新鮮人 說...

space,
佢今日就係玩緊樣,
時時打畀我,
好無奈! :p

Eden 說...

"時常無端端打電話給我"
haha, your mom sure misses you! ^^

新鮮人 說...

eden,
我毎個星期都同佢去街,
應該唔會咁掛住我啦,
佢想試熟個電話嘅用法就真! :)

bbj 說...

你阿媽好醒喎,就係想要你俾多d電話費!

新鮮人 說...

bbj,
唔係掛,
我畀多啲電話費佢都無著數架!
-___-"

無情夜冷風 說...

可愛的新鮮媽媽 :))

新鮮人 說...

無情夜冷風,
我代佢多謝你! :)