2007年10月7日

十元過七日?


圖片:蘋果日報

如果你是大學生,
身上只有十元,
不準借,不可以問親朋幫助,
只能通過合法的工作賺取食宿,
你可以在香港生活七天嗎?

武漢科技學院15名大學生,
於黃金周假期到長沙進行「挑戰生存」活動,
在為期7天之內,
每人只發給人民幣十元,
該活動是希望現今的獨生子女,
能體驗真實的社會生活,
以便將來能更好地適應社會.

這個遊戲與外國的『生還者』有點相似,
分別只在於一個在野外,
而另一個在大城市而已!
如果將這個遊戲給香港的大,中學生試試,
應該是幾有意思.
但香港生活指數高,
可以把十元增至一百元,
當然香港亦少有包食宿的工作,
但這就正正是要年青人想辨法解決的地方嘛,
如果什麼都輕而易舉就不是考驗了!

有部份初初出來社會做事的年青人,
面對新環境新人事都感到十分吃力,
他們不曉得如何與別人溝通,
一遇到不如意就想辭工不幹,
反正屋企又唔係等佢養,
好多時候根本不會盡力解決問題,
但今次背後全無經濟支援,
食嘅住嘅全部靠自己,
唔做就無得食無得住,
在這樣的情況下就唔可以任性了,
對於現今生活在『飯來張口』的年青人來講,
實在是一個好好的考驗和磨練!

22 則留言:

伊麵丹 說...

幾有趣既修行XD

新鮮人 說...

伊麵丹,
你而家都玩緊類似嘅遊戲啦! :p

Hyacinthus 說...

年輕一輩的很多東西得來太易,有時人要吃過苦頭才會明白什麼叫做珍惜!

匿名 說...

覺得經驗是最重要的! 有這種經驗才會明白世間辛苦呀!

伊麵丹 說...

我啋><"

Oscar 說...

> 面對新環境新人事都感到十分吃力
> 他們不曉得如何與別人溝通
> 一遇到不如意就想辭工不幹
> 反正屋企又唔係等佢養

同我既心態都幾相似喎.
唔係急需金錢既時候, 會覺得好多野唔需要忍. (尤其是個人覺得唔合理既事.)

返工兩個半月度, 竟然要面對過唔過到probation果關...
不過因為有以上既心態, 所以覺得過唔到都唔緊要...

新鮮人 說...

風子,
我想適當嘅"苦頭"的確可以幫助年青人成長嘅! :)

新鮮人 說...

大雄,
以前生活條件差,
大家都有少少類似嘅經驗,
而家生活條件好了,
反而要特登做就這種機會,
我覺得都幾有趣! :p

新鮮人 說...

伊麵丹,
你成日話自己係貧苦學生嘛,
唔係咩??

新鮮人 說...

oscar,
我不是暗視你啊,
不要誤會呀!

我覺得你只是有點迷茫,
同那些好食懶非的年青人不同呀!
但隨着時間和經驗的增長,
在認清方向之後,
相信你一定會走上一條光明大道!
努力呀! :)

匿名 說...

我計過啦, 係香港如果要返工, 連埋車費(要過海), 一日最少都要用80蚊GA

新鮮人 說...

木頭狗,
你數口都好清喎,
咁就要諗吓計啦,
最多唔好揾過海工囉,
食腦嘛,
咁先至係鍛鍊呀!

匿名 說...

而家年青一代唔挨得唔鬧得兼唔做得,
俾佢玩下就知世界難撈

新鮮人 說...

coobe,
哈哈哈~~~
你好似想落井下石喎! :p
不過,唔鍛鍊吓真係唔得,
好多都捱不到,
一唔喜歡就辭職,
實在要教訓吓! :)

Oscar 說...

哈~ 我無對號入座呀~
只係呢種心態我都有啫...

無負擔係會揀擇D, 不過相對黎講可以為自己選擇更好的~
當然, 點樣選擇正確又係另一回事了...

匿名 說...

我上過星期才過了一百元一星期的生活
其實用得最多係飯錢啦
食餐飯至少二三十蚊
依家番學時間長~連夜晚果餐都要出去食

新鮮人 說...

OSCAR,
每份工總有長短,
最重要是學曉面對,
培養解決問題能力,
將來總會受用無窮! :)

新鮮人 說...

YANYAN,
如果要包食宿,
一百蚊就難好多了,
不過最重要是希望年青人認識面對社會,
做事有頭有尾,
相信你己經可以做到了!

bbj 說...

一百蚊玩十日ok喎,應該幾有挑戰性!

新鮮人 說...

bbj,
你不如試吓玩,
最多唔計屋企住宿費吖! :p

Ruth Tam 說...

For me, this is not a game. Did go through that, though a different version. Looking back, it's not really that bad. Maybe because that's "when I was young!"

新鮮人 說...

ruth,
就是因為你經歷過,
知道一切得來不易,
所以先會識得珍惜,
但而家啲年青人所有東西都得來太易,
根本唔會去珍惜了!