2007年10月8日

你想唔想試核能魚!!


圖片: 明報

昨天看電視介紹星加坡某分子料理餐廳,
好奇之下上綱了解吓什麼是「分子料理」,
原來所謂「分子料理」,
就是用科學方法處理傳統食材,
El Bulli在巴塞羅那的實驗室,
從天然食品中抽取精華,
提煉成各種新奇用料.
(El Bulli獲英國權威的《餐館》雜誌,
選為今年全球最佳50間餐廳的榜首)

昨晚節目中見到一味叫「忌廉火腿」的,
是將火腿製成如忌廉一般的樣子,
但吃下去就感覺到忌廉與火腿的混合味道.
另外又有什麼「哈密瓜魚子醬,
先把哈密瓜榨汁與藻膠混和,
然後注滿4個針筒滴入溶化了的Calcic,
成小珠子形狀後以冷水流洗即成.
其餘出名的還有玫瑰甜菜,芒果湯圓,番茄麵包等等...
你諗唔到嘅佢都有辦法做到出來,
聽講遲些他們還會推出罐頭食材,
讓大家可以在家裏試煮!

看見這樣的烹調方法真是慘不忍睹,
雖然他們強調所以材料都是來自天然,
不是有害的化學物品,
但好好的一顆菜,一塊肉......
為什麼要攪到好似科學怪人咁喎,
哩啲咪好似周星星話嘅"多舊魚"囉,
而且製作過程繁複又浪費能源,
係現在人人講環保,求天然求新鮮的趨勢下,
這種所謂「分子料理」實在是背道而馳,
搞到啲食物好似中咗核能幅射咁,
什麼感覺和情調都無哂喇,
睇見都唔開胃呀,
畀我都唔想食!

延伸閱讀:
法國名廚﹕「分子料理」糟蹋食物

9 則留言:

匿名 說...

咁食法同太空人食太空餐有乜分別?
好無癮者!我最大既嗜好就係食,我
唔可以接受

新鮮人 說...

coobe,
啲食物都仲係似食得嘅,
不過就同本來啲形態好唔同,
但仲未變成一粒粒藥咁,
不過我都唔喜歡咁食嘢! :(

伊麵丹 說...

豌豆湯丸都仲可以接受
但玫瑰就...
我唔覺得落果DD玫瑰落去會有味道lor
嘩眾取寵既技倆...

新鮮人 說...

伊麵丹,
加什麼都無所謂,
個個人口味都唔同嘛,
但係佢哋啲整法就好難頂,
又氧化,又急凍,又分裂又重組,
重有加高熱等等,
總之整到件嘢體無原膚,
整完都認唔出本來係物嘢,
叫人點放落口喎!

匿名 說...

我諗起叮噹的食物合成機..hahaha
只係用水同唔知咩份子就會變左條魚出來

不過依d食物我真係唔敢食
但我覺得過多十幾廿年後
可能我地全世界都係食緊依d野

匿名 說...

我諗起叮噹的食物合成機..hahaha
只係用水同唔知咩份子就會變左條魚出來

不過依d食物我真係唔敢食
但我覺得過多十幾廿年後
可能我地全世界都係食緊依d野

bbj 說...

白痴架!我只是覺得係d人想出黎搵錢的新辦法!

新鮮人 說...

yanyan,
真係有可能架,
不過我就唔多想囉,
咁樣好無意思嘛! :(

新鮮人 說...

bbj,
講得好,
一針見血! :p