2007年10月28日

給李柱銘說句公道話


當不少"愛國人仕"瘋狂地指駡李柱銘是『賣國賊』,『漢奸』時,
今晚的『鏗鏘集』的確實實在在的給他們面上打了一巴掌,
因為今晚『鏗鏘集』的題目是"中國法制"!

節目通過近三十年三代律師的遭遇,
狠狠的反映出當代中國民權的可悲,
寫這篇時曾經問過自己究竟會有人想看嗎?
又或者自己有足夠的能力去演譯嗎?
後來覺得反正只是想表逹自己這刻的感受就決定寫下來了!
李柱銘所講的大家都心知肚明是正確的,
只是大家不想亦不願去把『它』掀上中國多年的奧運夢吧,
對於他既天真又直率的處理手法,
很多人(包括我)都會覺得是無補於事,
但我們又不可不承認他的出發點是為中國好的,
可惜他亦不太熟識國內的民情了,
要知奧運是關乎中國人多年的夢魘,
任何人此刻『侵犯』這個神聖的領域,
就是你講的是多麼的有道理,
也只會落得萬人唾駡的收場!

中國人有句話叫『家天下』,
一個人說了就是,
你不會係家裏講『民主』,
更不能講『司法獨立』,
一切都是以家主意旨為依歸,
這種概念一直深深的植根於中國人心裏,
中國現在就是處於這個階段!

16 則留言:

冬冬 說...

強烈要求各英文字典向市民道歉!

hehehe~

新鮮人 說...

冬冬,
謝謝你的介紹! :)
那是一個很有力度又關心香港民主發展的blog,
有意思,有意思,
好值得我多多去學習!
正! :)

bbj 說...

大家都是發表意見,各人有不同意見有何不可.傳媒好似由批評變為批判....

新鮮人 說...

bbj,
就最近所見,
不少來自"左派"以至"中間派"的評論都是別有用心的,
今次真正可以親眼見到"整動員批判"的力量了,
威力果然非同少可! -____-"

匿名 說...

民主黨登報,指 press for 是促進, 而非 施壓.  當然民主黨文膽,遍查典籍字典,有根有據,才敢登報. 但以平常人,解讀, press for , 跟 pressure 壓力 相關, 每天天氣報導都有 今天的氣壓 pressure 有幾高低, 民主黨的聲明, 雖不能說是指鹿為馬, 但亦不遠矣!

新鮮人 說...

space,
你哩段評語我好似睇過,
你係唔係之前係邊度講過呀?

其實都唔理個字面字底嘅真正意思啦,
人家要做佢就做硬啦,
佢點講都係一樣!

程霜 說...

時值港股氣勢如虹,港人全民皆股,人人想賺錢,個個想發達住豪宅。任何有機會令股市有負面影响的言論,都必定被千夫所指,只因大家怕觸怒了北大人而至關水喉令北水不能南流。

民主?自由?人權?通通已拋腦後.....錢作怪,唉!

新鮮人 說...

程霜,
你都講得對,
我諗錢都係另一個因素! -__-"

伊麵丹 說...

集體性解錯字
道歉黎都冇意思
眼睛雪亮既都知咩事

新鮮人 說...

伊麵丹,
係有意識,有目的地錯誤解釋!
居心叵測!

Ruth Tam 說...

Read in today's economic journal: the author thinks he definitely loves his country. However, his way of love is not the best, given his understand of china is quite outdated and limited.

新鮮人 說...

Ruth,
同我嘅睇法差不多一模一樣喎,
咁我咪又可以去報紙寫稿賺錢囉,
哈哈哈~~~
我真係唔怕人哋笑大個口! :P

匿名 說...

系一摸一樣,因為我冇轉呔 (tai 出唔到帷有用別字) !!!!

新鮮人 說...

space,
咁係邊樹出過呀?
我真係唔記得添! :p

新鮮人 說...

space,
哎呀~~~
我記得啦,
唔好意思,
老人痴呆症發作! :p

匿名 說...

^^!

:P