2007年10月29日

點解唔用Firefox呢?

關於"你常用那種網頁瀏覽器?"的投票,

最後的結果係:
Internet Explorer 13人 (48%)
Firefox 11人 (40%)
Safari 2人 (7%)
Others 1人 (3%)
總投票人數為27人

從這個小小的調查,
發覺還是比較多人用IE,
但Firefox亦佔了總人數的40%,
和IE的比例己經極之接近,
至於Safari和其它則佔極少數,
相信在短期內都不會有很多的升幅.

做這個調查的原因有二,
首先是發覺Sidebar部份items在IE和Firefox下效果有別,
例如Sidebar裏的音樂明明是set咗autostart="false"的,
但當我們用Firefox瀏覽時,
它還是會autostart的,
所以每次想增加新items時,
我都會同時在IE和Firefox下測試,
看看有没有出現古怪嘢才安心!
如果其中一方出現問題,
我就要從中取捨了,
所以才會有這個調查出現!

大家都知道選用Firefox的其中一個原因是安全性問題,
無可否認,由於Firefox較新亦較少漏洞,
所以用佢瀏覽網頁中毒的機會相對亦是較低,
而且Firefox的plug in也非常之多,
我個人最喜歡的有"ABP"的封鎖POP OUT廣告功能,
和"同文堂"的繁簡體字互譯,
兩者都大大增加了上網的安全性和自由性,
但既然Firefox是那麼多好處,
為何還是有那樣多人依舊用着IE呢?
是不是人家所講"初次上網的速度較慢"所致呢??
但照我所見,除了第一次上網那次外,
其餘上任何一個網頁都是Firefox較IE快的,
唔知大家又有什麼意見呢??

延伸閱讀:
關於Mozilla

28 則留言:

匿名 說...

抱歉, 網址移到 http://clarksonhse.mysinablog.com/
喜歡我的網誌請繼續支持

:)

匿名 說...

我是..... 什麼??

tofufa 說...

Can't stop the music to autostart on Firefox? Is that because you are using the windows media player to play the song?

伊麵丹 說...

細個用IE
自有Firefox以黎就用Firefox
之前試過IE7......仍有著IE6唔穩定既影子
對IE系列再不抱期望

新鮮人 說...

charlie,
收到! :)

新鮮人 說...

tofufa,
我都唔知呀??? :)

新鮮人 說...

伊麵丹,
年青人是比較喜歡試新嘢嘛! :)

匿名 說...

我係firefox既死硬fans~
可能用ie0個班都係用慣左先唔轉卦~
當佢地用過就知有幾好,ff個介面方便好多~

匿名 說...

扮豬?????

新鮮人 說...

翔,
可能真係用慣唔想轉,
不過IE真係比較危險!

匿名 說...

aiya 應該唔係啦我都唔知你講乜

匿名 說...

我想問咩叫PLUGIN

新鮮人 說...

q c/charlie,
無所謂啦,
都上網絡上的朋友嘛! :)

係plug in呀,
你用過firefox就會知我講什麼! :)

說...

唉呀錯過左添
我覺得用ie影響健康呀
都係用firefox安全d
慢個dd唔多覺既
反正d所謂寬頻都快極有限喇

新鮮人 說...

易亦,
唔緊要,
下次再有投票通知你! :)

Oscar 說...

連新鮮都來到呢個取捨掙扎既階段了~ =)
只係一個小項目已經見到分別, 可以想像成個網頁砌出黎時有幾多難關~ lol
而且原因仲係IE唔遵照標準黎顯示網頁, 先會出現咁多問題~

至於多人用IE, 當然因為佢係附屬Windows既瀏覽器. 好多人先入為主咁用左~
IE一般個市場佔有率係8-9成架. 你個調查結果係未過一半, 已經算好勁~

新鮮人 說...

osar,
我個調查係"超小型"的,
只可以代表來我這裏的部份人意見而已! :p
不過相信因為IE嘅本身問題,
將會愈來愈多人用FF了! :)

匿名 說...

IE6既時候我就真係成日用Firefox~
但到左IE7少用左firefox~~

其實~~我都唔知點解~~wahahahhaa~~

新鮮人 說...

yanyan,
因為你是一個奇怪的人囉! :p

匿名 說...

haha,我估就好似睇電視所謂的慣性收視吧,何況要再裝過同埋重新認識...
我唔識火孤呀........我同好多年朋友嘛,hahaha

新鮮人 說...

lala.
火狐幾好用架,
最重要係安全,
無咁易被人放毒! :)

匿名 說...

我在家其實除了睇blog外(因為fc2的blog用firefox有些字會出唔到), 其他都用firefox的了....firefox好用呀!!推介!

而在公司, 公家的用ie, 私人的用firefox.
分得清清楚楚! 用得開開心心!

新鮮人 說...

pigbon,
點解公家唔用火狐呢??

Walter 說...

在Windows上, 我大多數時間用Firefox.

在Mac上, 當然是用Safari啦!!

Walter 說...

在Windows上, 我大多數時間用Firefox.

在Mac上, 當然是用Safari啦!!

新鮮人 說...

Walter,
哈哈哈~~
我都估到你會用safari啦! :p

匿名 說...

我工作上需要上網...如果公家都用埋火狐的話, 咁老細埋黎問野, 要SHOW個BROWSER俾佢睇時, 我D私人野咪走唔切鬼囉.

新鮮人 說...

pigbon,
哦~~
你古惑呀! :p