2007年10月29日

Tea 一 Tea!


馬莎百貨噚日茶餅大減價
我忍唔住就買咗這款低脂茶餅,
其實間唔中都有幫襯吓馬莎買餅,
這款茶餅味道真係幾清香又易入口,
可能係英國人喜歡餅下午茶嘅關係,
佢哋啲茶餅真係幾多花款,
淨係馬莎就有十幾款你揀,
雖然有啲口味幾濃幾肥膩,
但係揀啲"輕盈"嘅來tea一tea都係一件賞心樂事,
你話係唔係好好食就見仁見智,
不過那種百忙偷閑的high tea感覺真是不俗!

2 則留言:

Hyacinthus 說...

哈哈,我都鐘意呢一隻 :)

新鮮人 說...

風子,
今次係我哋第一次合口味,
哈哈哈~~~~
我其實我鐘意個包裝顏色! :p