2007年11月8日

初試"和花亭"


時常聽到大家讚"和花亭"好食,
噚日終於去咗觀塘APM嘅"和花亭"一試,
味道都ok,都又唔不像大家講得那麼好,
刺身嘅新鮮程度中規中矩合格咁啦,
款式選擇都算幾多,
我覺得最大特色係佢哋某些壽司的魚肉是十分大片的,
可惜昨晚那碟"吞拿魚壽司"卻是凍冰冰的,
那兩片吞拿魚好像還未解凍完,
食落口只感到一陣冰雪味,
毫無新鮮口感.
"冰凍吞拿魚"這問題非常普遍.
不少日式壽司店都有這個問題,
除非去一些十分高檔的日本店,
否則是絶少機會吃到好味的吞拿魚的,
不知是什麼原因呢?

另外,觀塘這間"和花亭"是十分港式的,
壽司師父的日本招呼語超爛,
一入門口都就聽"是媽些物些yo",
都唔知佢哋講物?!!!
而且時常見到師夫間互相調笑睇女仔,
管理極之鬆散無規矩,
這些問題在真正日式壽司店是不會見到的.
總體而言,"和花亭"是可以一試,
但價錢比"峰壽司"還要貴一成有多,
個人覺得物非所值了!

ps:
也許要試食完尖沙咀的"和花亭"後,
然後才下定論會公平一點吧,
有機會一定要嘗嘗blog友時常幫襯那間!

34 則留言:

匿名 說...

唔似 tuna 魚, 又唔系 拖羅又唔似 罵咕羅, 白白地似是 hamachi 多些!

匿名 說...

全部嘅和花亭我都食過, 最差就係apm嗰間... 不過都好過好多間同類型同價位嘅壽司店架喇. 你有機會可以試試尖沙咀嗰間, 不過都比以前差咗啲囉.....

匿名 說...

和花亭 跟 千兩 點比?

匿名 說...

物有所值?

新鮮人 說...

space,
上面張相唔係吞拿魚,
但我都唔清楚是什麼! :p

千兩我未試過,
無得講喎!

我意思係"咁嘅價錢食咁嘅服務和質數就唔抵了!"

新鮮人 說...

anmary,
oh~~~~
我第一次食就食正最差嗰間!!! :(

唔知係唔係一開多分店都保持唔到水準,
好多著名食店都係咁! :(

無情夜冷風 說...

新鮮人網主早:
你唔好笑我!我還以為和花亭是鳥類 =.=

新鮮人 說...

無情夜冷風,
午安呀!

我未睇blog講之前都唔知有"和花亭",
你唔知都唔出奇吖!

ps: 不知有無機會參觀你的blog呢?
按你的名字都進不了你的blog喎!

無情夜冷風 說...

http://hk.myblog.yahoo.com/sunshinecozmj

請多多指教。

Oscar 說...

近年越來越多不知名壽司店湧現. 峰壽司都算好D, 通常好多 "[單字]壽司" 既聽都未聽過, 但已經大排長龍...
(前排又有間叫板長既, 諗緊係唔係同板前有關... 當然門外亦係人山人海)

有無人可以話我知點解D壽司店無論出名與否都大排長龍, 當中係咪有乜原因??
(見過元氣條龍長到D人排到入商場後樓梯, 勁O嘴, 係香港人唔妥定我唔妥...)

新鮮人 說...

無情夜冷風,
一定會參觀. :-)

新鮮人 說...

oscar,
可能係羊群心態,
人人都話好食,自己又點可以執輸呢!
你好正常吖,
凡事看清楚才幫襯是對的.
其實我都好怕排長龍,
觀塘哩間"和花亭"我去過門口五六次了,
但次次都好多人所以到而家先有機會一試喳,
有時好多食肆都係言過其實,
唔係人家口中咁好食!

匿名 說...

oh..我無去過apm間和花亭...
亦無在和花亭吃過吞拿魚...
吃到冰鎮吞拿魚,haha, 咁都幾唔掂咁喎

新鮮人 說...

lala,
噢~~~
你們時常幫襯都無食過吞拿魚?
我好喜歡食架! :(

Hyacinthus 說...

唔食生野 -_______-"

狩萌獵人 說...

你經常都敗係食物的手上,
有弱點攻擊了.

新鮮人 說...

風子,
咁樣你就少食了一種人間美了食了!
其實人類本來都係食生嘢架啦,
只不過有火之後才有熟食之嘛! :p

新鮮人 說...

狩萌獵人,
係呀你攻擊我啦,
最有效就係日日請我食嘢囉! :p

HanaMaru 說...

風子:high 5 下先~~~
:)

Fresh: 一入門口都就聽"是媽些物些yo",貢一出門係唔係聼到“多嘥”?哇哈哈~~~

匿名 說...

lala講開又係喎..我哋好似無喺和花亭吃吞拿魚...

和花亭平日下午茶時段半價咋, 半價好鬼抵, 你找天也去試吧!但最好就試下去尖沙咀那間啦.

新鮮人 說...

hanamaru,
個人口味人人唔同,
你們不喜歡都無計! :p

出門口時,
我都聽唔佢哋講物囉,
"e e yo yo"咁囉! :)

新鮮人 說...

pigbon,
平日下午真係好難有難會去食啊,
不過有機會其他時間都會去試下佢哋嘅! :)

匿名 說...

噢 更正是應該 千 不是 千兩

新鮮兄是我寫錯字!!!!

和花亭 跟 千 比較何如???

匿名 說...

噢 個liang字 出唔到! 昨晚不是有心寫錯字!!

新鮮人 說...

space,
你講"千両"嗎?
我都未試過呀,
好好食嗎?

寫錯字好平常,
我都成日咁,
唔緊要喎! :)

匿名 說...

對 是"千両"

我的豬腦出唔到個字!

新鮮人 說...

space,
我諗你用laptop嘛,
所以可能會咁樣!

Hyacinthus 說...

hana: Give you five, 拍拍 =)

fresh: 我覺得果盤野好恐怖呀 -___-" 

匿名 說...

"千両"好似係貴價迴轉壽司嚟喎!
我經過IFC果間好多次, 但未見過無人龍....
放工時間我通常都已經好肚餓, 所以唔會有心情等...

新鮮人 說...

風子,
係我架手機影得差啫,
實物唔係咁差嘅!

新鮮人 說...

anmary,
係貴價嘢我就未必捨得食了,
我雖然為食,
但覺得食得太奢侈唔係咁值!

匿名 說...

可惜昨晚那碟"吞拿魚壽司"卻是凍冰冰的,
那兩片吞拿魚好像還未解凍完,
食落口只感到一陣冰雪味,
毫無新鮮口感.



"千両" 唔會有你遇到的情況卦!

新鮮人 說...

SPACE,
聽講千両好貴喎,
我哩個孤寒窮人未必捨得食咁貴嘅好嘢啊! :(

匿名 說...

新鮮兄:

你請埋風信子去千両, 可能可以改變她不吃魚生的習慣. 通常是第一次吃的是不好的魚生, 就認定不好吃了.

p.s. 還有hanamaru