2007年11月7日

麻甩佬迷偶像!


四十幾歲人迷i-phone,迷車,迷女人唔出奇,
四十幾歲人迷蔡卓妍,一見到偶像出現,
就同啲靚妹靚仔一齊狂叫,狂跳吹bb你又點睇呢?

其實無話麻甩佬只可以迷車迷高科技,
迷囡囡偶像又有什麼問題呢?
不過咁嘅年紀不如花多啲時間去揾個老婆仲好,
反正蔡小姐都只會當佢係咸濕伯父,
無謂同啲後生嘅迫啦,攞黎辛苦呀!!!
如果結咗婚仲大鑊,
畀佢老婆知道實行跪痰罐啊!

ps:
唔好話我影佢,
做得粉絲就預咗人影,
迷偶像又唔係什麼錯事,
我絶對唔覺影佢有問題,
除非大家認為佢做錯事啦!

16 則留言:

匿名 說...

hahahahaha~~咁都比你影到!
佢真係慘

HanaMaru 說...

人家可能三十幾嵗但係睇上黎比較老成咋嘛。

你貢講人,好衰啊!

匿名 說...

嘩...做咩圏埋人, 搞到好似新聞相片咁呀...

新鮮人 說...

yanyan,
嘻嘻~~
我八掛囉! :p

新鮮人 說...

hanamaru,
我無話佢錯呀,
只不過覺得佢好"辛苦"喳! :p

新鮮人 說...

pigbon,
咁樣大家先見到嘛,
都唔係好清,
對佢都唔會有影響,
不過又唔係做壞事,
唔洗怕人家影吖!

匿名 說...

粉絲! 不分左中右,
影迷! 冇計老中青,

阿sa 共 阿嬌!!!!

要給新鮮宣傳費.

匿名 說...

其實我覺得OK嘅, 佢又唔係做啲咩變態嘢! 我反而覺得佢咁豁出去都幾夠勇氣呀~! haha!!

新鮮人 說...

space,
只係好佩服佢,
咁嘅年紀仲咁有童心! :p

新鮮人 說...

anmary,
我都唔覺得佢有問題,
不過比較少咁嘅年紀嘅人迷雙生兒而已!

Ruth Tam 說...

People at different age should have different focus. Nothing wrong but just in-appropriate.

新鮮人 說...

ruth,
我都係咁諗,
佢無錯,但有點怪! :)

匿名 說...

錯晒喇~~~~~ 都唔知幾多"叔父輩"鍾意候生女偶像呀! 不過無呢位阿叔咁勇啫~!

新鮮人 說...

anmary,
我都知好多麻甩佬歡喜妹妹仔,
你睇吓謝老四就知啦,
不過好少人做到做出面啫! :p

Tonia 說...

嗰個其實喺唔喺你呀?! 哈哈哈

新鮮人 說...

tonia,
我自己點影自己呢??
哈哈哈~~~
你唔好話我揾人影自己呀,
我後生好多架! :p