2007年11月17日

知錯能改,勿亂用膠袋!


今年三月我曾經話過觀塘間美心濫用膠袋,
仲話過佢"唔剝返啲膠袋"就唔再幫襯,
今日見到佢哋啲麵包無再入哂膠袋,
而且買兩個包都係畀一個膠袋裝,
咁我以後又多個毎買包嘅地方啦!

ps:我喜歡食她們的磨菇雞肉包!

14 則留言:

無情夜冷風 說...

講開膠袋
我發覺最近有一間頗大的書店
每次都會問我:你要膠袋把書裝起嗎?

這個意念唔錯
因為大部人都駕車
慳得一個得一個

現在已經是十一月
家中的中央暖爐還未使用

慘!

Ruth Tam 說...

I like the tuna fish with crab meat.

匿名 說...

今次去日本都發覺他們環保左,起碼會問你需不需要包裝,需不需要膠袋. 唔似以前o甘唔理三七廿十一o甘乜都幫你包到鬼o甘靚.

Oscar 說...

有D快餐店好似大家樂, 吉野家都有浪費膠袋.
一pack食具入膠袋, 飲管又另外入開, 有時可能D立雜野都有...

新鮮人 說...

無情夜冷風,
如果淨係買一兩本書,
而家香港好多書局都會問你要唔要膠,
我都覺得係一個好開始,
學你話,少用一個就一個嘛! :)

現在你那邊什麼温度呀?
夜晚係唔係真係好多"冷風"? :p

新鮮人 說...

ruth,
我喜歡食吞拿魚刺身,
但不喜歡食"醬狀"嘅吞拿魚醬,
一pat pat咁,好怪! :(

新鮮人 說...

本頭狗,
咁就好了,
日本人出名包裝靚但又好浪費,
而家咁樣就慳返好多紙和膠袋啦! :)

新鮮人 說...

oscar,
如果我見到太多包裝或多餘嘅餐具,
通常我都會畀返佢哋,
咁樣無咁浪費嘛! :)

Hyacinthus 說...

嘩,乜你係果頭咁大影響力架,睇唔出哦...

新鮮人 說...

風子,
唔係,
我見佢早前什麼包都入哂膠袋,
無論人家要唔會都畀人,
咁樣好唔環保嘛,
所以先至唔幫襯,
而家見佢無咁做咪好囉! :)

無情夜冷風 說...

今天是53-64F
比前陣子是凍了一點點
但仍不須要暖氣

“今天冷風吹過亦有點凍”he he... :)

新鮮人 說...

無情夜冷風,
咁係唔係大約攝氏10幾度左右呀?

無情夜冷風 說...

(53-32)x5/9

剛剛學識 ^^"

新鮮人 說...

無情夜冷風,
明白,
其實都未係好凍,
著返外套都可以掛?? :)