2007年11月16日

馬騮投球




Games at Miniclip.com - Monkey Kick Off
Monkey Kick Off

Kick the ball as far as you can!

Play this free game now!!
大雄介紹的一個網上小遊戲,
玩法好簡單,一kick就掂!

你有無興趣挑戰我4710嘅記錄呀?
有膽就放馬過黎啦!

16 則留言:

匿名 說...

test what ???

新鮮人 說...

space,
test 完了!
有興趣都試吓這個game! :p

Hyacinthus 說...

我3433m,排96位 XD

新鮮人 說...

風子,
你要努力呀,
一定會遠過我架! :p

匿名 說...

玩極都係得4500 =.="
請問有乜野心得呢?

新鮮人 說...

翔,
節奏感!
要踢得高才會遠!

Hyacinthus 說...

我唔想遠過你,所以唔駛再努力啦 :p

新鮮人 說...

風子,
高招! :p

Tonia 說...

my son, loves to play games at that website too...... We were watching someone at the library a year ago that's why we know the website since then.

新鮮人 說...

tonia,
我都是大雄介紹才會去看看,
有啲遊戲真係幾有趣架! :)

PANG 說...

4779 =]

新鮮人 說...

墜落天使,
勁喎!
我試極都唔過4710啊! :p

PANG 說...

@.@v
不過d鬼佬仲勁,過到5000....

新鮮人 說...

墜落天使,
咁勁都唔知點整出黎!!

PANG 說...

我知我知.....
佢地一定係玩足72小時個d病態上網/打機人士 =p

新鮮人 說...

墜落天使,
可能係,
亦可能是撞彩喎!