2007年12月25日

異獸戰2 ~ 一懈不如一懈


異獸戰2 (Aliens v.s. Predator 2)

異獸戰2又再証實續集通常比第一集遜色,
第一集,Predator是又勁又cool又好打的,
續集裏,Predator變得平平無奇又無型,
又唔好打,又唔醒目,單人匹馬任人"丙",
啲武器就同上次一樣,又用得唔好,
還有啲混種Aliens除了嗰把"士啲V温打頭髮"外,
就睇唔到同以前有什麼分別,
嗰編劇完全發揮唔到想像力,差!

故事結構鬆散無主線,
上集係南極尋寶尋出個大頭佛,
跟住就係冰天雪地打餐勁,
主題明顯,官能刺激十足!
雖然主角係Predator同Alien,
但係個女主角都幾好戲又夠硬朗,
同Predator一齊打Aliens時都幾有睇頭!
今集就變咗個5千人美國小鎮,
又慳皮又平凡,啲景見慣見熟,
故事混亂,東一忽,西一忽,
講埋啲無關痛癢啲枝節,
人物又唔討好,又唔靚,
主角色性格死蠢兼衝動,
得舖蠻力淨係識亂開鎗.
特技就更加比上集遜色,
嬰兒Aliens從人肚中爆出極之生硬,
打鬥場面又混亂,
都分唔到邊個打邊個,
總之一句,
全部嘢比上集差!

PS: Yahoo電影上面有好多吹水評語,
千奇唔好信,信一成都會後悔!

16 則留言:

匿名 說...

haha...你近來既介紹都叫人唔好入戲院..wakaka
下個月有部叫《Elizabeth: Golden Age》
記住去睇喔~~haha~~

新鮮人 說...

yanyan,
近期睇啲戲真係使人失望嘛,
但係投名狀是不錯的!

黃金年代,我都想睇,
但有點怕期望愈大失望愈大! :(

Hyacinthus 說...

哈哈,好耐無睇戲囉,連色戒也不想入場,不過很想看東京鐵塔!

新鮮人 說...

風子,
唔知落咗未呢?
襯假期,快啲去睇啦!

The Inner Space 說...

好! 等我入場睇過後,睇吓有冇得同你拗!

新鮮人 說...

SPACE,
真係被人吹脹,
幾時轉行做律師架?? :p

匿名 說...

從來冇對佢有期望,一來續集比首集失色,二來首集都唔係好睇。

新鮮人 說...

翔,
我幾鐘意第一集架,
alien加predator 有crossover,
幾特別吖,
而且第一集啲打鬥真係幾型呀!

PREDATOR WOLF 說...

第一集,Predator紀時係又勁又cool又好打啊?你米吹水LA,
續集Predator變得平平無奇又無型????,
又唔好打??,又唔醒目??????,單人匹馬任人"丙????",
啲武器就同上次一樣????,又用得唔好,????你係5係用屎眼尼體野架?????樓主你似吹水多D喎????

新鮮人 說...

predator,
我講異獸戰1,
你可以唔同意我睇法,
但唔該你收埋你把臭口,
一黎就講爛口,
你有無格架???

ps:明人不做暗事,
請留blog址!!

新鮮人 說...

predator,
淨係識用"??????"同引人哋啲points,
你物points都無講過,
嘈物嘢吖你!!

匿名 說...

第一集 predator 1 是在森林有班美軍畀人剝皮拆骨,死得好慘。 于是拍了 現在已經貴為 加州州長的 大隻佬 阿諾 熟化申力加 帶隊去殺敵,卒之打敗了會隱形的 Predator,做了英雄。

跟著 predator 2 入到城市,由一個不知名的黑人明星對付,但不賣座!

咁過咗幾多個十年,挖返出來,拍了部 Aliens Vs Predator 異獸戰1, 伙拍黑人女星,殺退 Aliens,都幾好睇。

之後,再三年,有AVP 異獸戰2, 冇 1 咁好睇, 差咗啲啲。 但都比同期的 金羅盤 Golden Compass 好睇。

匿名 說...

哈哈哈 點解 post 唔到 comments 既,

你兩個罵得好精彩, 新鮮兄喜歡一人扮兩角 唱 monologue 今次係唔係, 又玩吖?

:P

新鮮人 說...

space,
你好眼力喎,
咁遠嘅post comment都留意到!

我可以接受不同的意見,
我同你都成日有"駡戰"啦,
但我接受唔同啲人無point,
仲要一黎就講爛口,
又唔敢表明身份嘅鼠輩,
所以就開意見管理,
費事啲人又黎講爛口!

匿名 說...

唔該嗮! 新鮮兄

但真係慚愧 我又打錯字

加州州長 是 阿諾 舒華申力加 才對,我冇心把州長先生個名,玩語音遊戲,沒有不敬之心的, SORRY!

新鮮人 說...

space,
唔洗sorry,
大隻佬唔會黎睇的,
就是黎到都唔會明我哋講物! :p