2007年12月5日

劏魚嚇人事件!


當今最嚇人的不是什麼妖魔鬼怪,
亦不是百物騰貴,揾朝唔得晚,
而是一條似死還活的海魚.

親眼看着賣魚佬手起刀落,
把牠刮鱗起沙,破腸開肚,
回家時明明是奄奄一息,
但當你拿着牠清洗時,
牠忽然在你手上彈跳起來時,
嘩的一聲掉下便逃出了厨房,
那刻真的嚇到心膽俱裂,
待魂魄歸來再靜靜用手指刺探牠的死活,
口中唸唸有詞說着粗口,
看我一會不把你煎皮拆骨才怪!

22 則留言:

無情夜冷風 說...

可想而知你的入厨經驗並不多
有時劏咗的魚是有這樣的反應

新鮮呀))))))))))))))))

^_^

新鮮人 說...

冷風,
哈哈哈~~~
劏了的新鮮魚買回來當然可能會再跳動,
但放了半個鐘見牠無反應才洗,
因為在完全無預感下牠忽然有反應才被嚇了一跳! :p

Haricot 微豆 說...

善哉善哉,我想那只是無條件的肌肉反应。

之後,誰是「失魂魚」;-)

xiao zhu 說...

真係俾你笑鬼死呀!XD

新鮮人 說...

微豆,
當然我係失魂魚啦,
真係畀佢嚇一跳呀! :p

新鮮人 說...

小豬,
真係好驚架,
洗洗吓佢忽然發難,
嚇得我掉咗佢落"升"盆呀! :p

Hyacinthus 說...

唔係呀,你驚條半死既魚???

再加埋呢幾句...

”再靜靜用手指刺探牠的死活”
”口中唸唸有詞說着粗口”
”看我一會不把你煎皮拆骨才怪!”

呢d舉動好女仔下哦 -____-”
想不到做完美白,個人膽都變細埋呀...
 

狩萌獵人 說...

其實佢係一個扯線公仔,
你買錯左了.

新鮮人 說...

風子,
人人都有啲嘢驚嘛,
有人驚老鼠曱甴,
我就驚會翻生嘅屍骸,
明明死咗忽然又郁好恐怖架!!! -___-"

新鮮人 說...

獵人,
咁都得??
邊個拉線呢??? :p

匿名 說...

日本料理 『活魚』是師傅要在魚兒還懂張口前,魚尾還動前,把魚肉切好上碟上枱,才叫做合格。

在碟上魚兒的口一張一合魚尾還動,而我也在 活魚停止張口前魚尾還動前,將整條活魚生吃掉,是最新鮮的魚肉,美味極了。

新鮮人 說...

space,
中國也有類似的食法,
聽講是成條劏開,
然後要在魚還生時立刻拿着魚頭去炸魚身,
手法要快,上碟時魚口還要動的,
孔子都講過士大夫吃雞要吃新鮮的才合禮,
聽聞是從雞上生切一條腿去煮,
到雞腿上枱時,那隻雞還滴血在一傍,
我個人覺得好恐怖和唔文明,
所以很少這樣食新鮮魚生的,
恕我老土接受唔到了! :(

Haricot 微豆 說...

同意,這種好恐怖和唔文明的「享受」,我實在不能接受!!

The Inner Space 說...

山東有驢子肉吃,每次活生生割下驢肉,要邊忽切邊忽,用來白淖,是為美食。

HanaMaru 說...

你食左未啊?小心條魚今晚返黎搵你啊!呵呵呵~~~

BTW,可以當魚生食。:P

新鮮人 說...

微豆,
君子所見略同! :)

新鮮人 說...

space,
咁你食過未吖??
係都要包抅頸! :p

新鮮人 說...

hanamaru,
食咗囉,
幾好味吖! :p
唔係什麼魚都可以做魚生架,
有啲有蟲架,儍妹! :p

The Inner Space 說...

space,
咁你食過未吖??
係都要包抅頸! :p


我怕怕山東大嫂山東大叔,我是矮子, 山東人高頭大馬,從未敢踏足魯豫地帶, 但聽過很多!

新鮮人 說...

space,
我都未去過山東喎,
唔知係唔係個個都咁高呢? :p

Pinocchio 說...

>口中唸唸有詞說着粗口,看我一會不把你煎皮拆骨才怪!

十個男人壯膽都是這樣哈哈...

新鮮人 說...

木偶,
我係"斯文人",
唔講爛口架!
哈哈哈~~~~ :p