2007年12月4日

搞到我頭暈!


圖片:蘋果日報

近日真係畀港鐵啲數字遊戲玩死,
什麼由西鐵轉東鐵去沙田慳幾蚊,
又什麼點樣轉乘有優惠,
一會又話有人轉車扣多錢,
又話取消什麼月票優惠,
搞來搞去搞到人都頭昏腦脹,
都唔知佢哋想點?

最攞命係佢哋嗰個車票對換表,
又細又密又難睇,我哋都睇到頭暈,
你叫啲阿婆阿公點睇呀?
就算睇到都無用啦,
唔通個個揸住個計數機慢慢計咩?
千計萬計先至慳嗰二三蚊,
拮串魚蛋都唔夠錢呀!
仲要轉三四轉車先到目的地,
到咗都嘔到一地都係啦!

唔係話二三蚊唔係錢,
但搞到咁複雜為物喎,
最好就係全部車費下調10-15%,
咁就你明我明大家明啦,
如果無着數嘅,
合并來做什麼喎,
好搞唔搞攞黎搞,
關我哋屁事咩??

16 則留言:

bbj 說...

我覺得其實唔係減好多,我日日搭呀,平嗰幾蚊,有鬼用咩....

匿名 說...

好彩我好少要坐地鐵

伊麵丹 說...

攪到咁複雜就係想你留意佢
咁咪已經係宣傳效果lor
你中左佢計啦,del左篇文啦XD

新鮮人 說...

bbj,
好過無咁啦!

新鮮人 說...

coobe,
唔好咁講,
係香港生活,
好難完全走出佢魔掌架!

新鮮人 說...

伊麵丹,
唔係留意嘅問題,
衣食住行是必需品,
我們可以唔理佢咩?

PANG 說...

其實呢,我覺得,日日都係咁搭架啦

減價其實冇咩影響,都係咁搭

唉,其實我覺得係香港做生意都幾慘

加價又比人嘈,比人話無良

減價又比人嘈,比人話減得少

匿名 說...

我由觀塘去紅磡本來要$6.5
地鐵果程有學生價$3
火車由九龍塘去紅磡係$3.5

依家因為無左轉閘費,
所以由原本total $6.5減到$4.2

但一定要轉乘先有得咁平
即係要好似我咁由地鐵轉火車

新鮮人 說...

天使,
問題係港鐵不單是生意一盤,
她是一個控制了大量香港人嘅交通工具,
如果無監管就會出現好大問題,
而今次不是減多少的問題,
而是減得複雜減得混亂,
而且不少以往的優惠都取消了,
所以實際所減不是很多,
加上減價是合併的先決因素和理由,
如果她不能實踐,那又何必要多此一舉呢??

新鮮人 說...

yanyan,
你有學生優惠梗係好啦,
難為啲無優惠嘅人,
要左計右計先至可能慳雞碎咁多!

無情夜冷風 說...

咁其實宜家買串魚蛋要幾銀 (ー_ー?)

新鮮人 說...

冷風,
五蚊左右,
不過細粒咗好多,
大粒嘅有時要十蚊囉!

無情夜冷風 說...

五蚊聽起嚟已經好貴 =.=
細個時無咁貴!

新鮮人 說...

冷風,
細個二蚊串,
而家五蚊唔算了,
香港而家物都貴,
豬肉今日都由年初嘅28蚊斤加到40蚊斤囉!

匿名 說...

作為港鐵的股東,你的意見,我係會接納的
不過,我得幾百股,無決策權喎, wakakaka

新鮮人 說...

lala,
你就發啦,
以後一鐵獨大,
啲股價想唔升都難囉! :p