2007年12月4日

話寄陶先生

自古文人多大話,
當今作家互相吹捧亦見怪不怪,
但對着一個年近六十,
高頭大馬又濃裝艷抺的才女時,
你可以讚她學問淵博,
你可以讚她才情橫溢,
你更可以讚她聰慧過人,
但請不要讚她冰肌雪膚,
亦不要讚她美貎更勝小龍女,
難道你要人家撫着自己滿佈皺皮的手說多謝嗎?
這是何等使人反胃和嘔心的獻媚,
獻媚亦有分高低手,
高手着墨不留痕使人歡悅,
低手畫蛇添足讓人詒笑大方,
愚笨的讚美有時是虛偽的見証,

15 則留言:

匿名 說...

喔,這不就是他們之前所說的「偽君子」嗎?哈哈~

新鮮人 說...

翔,
咁又未至係偽君子,
雖然說話誇張,
但那個女子亦不失為才女一名!

匿名 說...

純粹講笑,我都好鍾意睇陶才子既作品 :p

新鮮人 說...

翔,
唔緊要,
我不是他粉絲,
大家以事論事啫! :)

伊麵丹 說...

呀哥成日鬧陶生
呀媽成日鬧呀哥鬧陶生
話陶生有D野講得好好
我才疏學淺,實在唔敢話佢好或壞
唯有夾係中間學下野:)

新鮮人 說...

伊麵丹,
陶生講嘢都有point,
不過唔係樣樣都啱聽!

Ruth Tam 說...

Tao is not bad but too repetitive. You kind of know what to expect from him.

I like Li Yi 李怡 much more. Very to the point and very special point of view most of the time.

新鮮人 說...

ruth,
李怡的文章比較少看,
反而曾看過他在電視上的節目,
但印象不深,
可能他比較正經!

匿名 說...

在陶才子眼中,才女女永遠是他的小妹妹,
你是後進你怎能用你眼光,去衡量呢?

又所謂情人眼裡出西施,才子眼中的西施,你又怎能看得到呢?

但讚她做是小龍女....阿...小龍女是否借意指是姐弟戀??? 女方比他年紀更大???

The Inner Space 說...

提醒

還未想到?還是漏了覆?

新鮮人 說...

space,
近排啲comment無入我依貓,
要逐個逐個找,所以看漏了,sorry!

近六十歲嗰個才女喎,
黃霑條舊菜喎!!!!!
陶生點都大唔過佢呢!
咁嘅年紀又皺哂皮仲用"冰肌雪膚"來形容???
話佢聰慧過人我都可以接受,
但係話佢好小龍女咁靚點頂呀???
come on, give me a break!!! -_____-!!!

匿名 說...

我冇睇過都估到七八成是指林小姐哪!

用小龍女做比喻好吖!

你要 put yourself into his shoes 才能感受到 姐弟戀架嘛!

陶先生當年鏈唔過不文霑,祇有單思數十載,他還記得當年"冰肌雪膚"的 林小姐,有何不可???

你我都遲生廿幾年,不能見見當年林小姐風華絕代 "冰肌雪膚", 也是遺堪!

新鮮人 說...

space,
我都見過佢舊時啲相,
高頭大馬又濃裝,
not my cup of tea,
陶生係唔係追人我唔理吖,
但肉麻嘢就自己兩個私下講,
係電視幾十萬人前講好嚇人嘛!!
睇見差點被飲緊杯水"俗"死呀!

匿名 說...

新鮮兄都不是第一次提起林才女噃!


Space

新鮮人 說...

space,
有乜奇?
近來剛讀到她的作品嘛!