2007年12月3日

老媽語錄: 影相


新鮮媽:『影呢度,影嗰度,度度都同我影張!』
新鮮人:『點解要影咁多呀?』
新鮮媽:『又唔洗菲林錢嘅,怕物嘢?』
新鮮人:『OK! OK!影影影!』
新鮮媽:『影完幫我曬哂佢喎!』
新鮮人:『好啦!好啦!』
新鮮媽:『唔要相簿,你要送埋相框喎!』
新鮮人:『點解?』
新鮮媽:『放係相框先多人睇到嘛!』

8 則留言:

xiao zhu 說...

新鮮媽
又出馬
講計數
至灑家
擺鋪屎
誇啦啦
賀聖誕
哇哈哈

新鮮人 說...

小豬,
謝謝你首打油詩,
我都好耐無寫了,
得閑要寫返吓先! :)

Hyacinthus 說...

哈哈哈,新鮮媽出馬誰與爭峰!!!

另,之前也去過apm,d聖誕飾裝飾麻麻地,尢其係果幾隻膠鴨,唔似天鵝又唔似鴨,唔擺好過擺 :P

新鮮人 說...

風子,
用來氹細路哥,
無物所謂啦,
佢哋鐘意就ok囉! :)

匿名 說...

哈哈!你媽媽真係搞鬼

匿名 說...

我以前都話過新鮮媽跟新鮮姐似姐妹,E+ 睇來冇錯真系 KEEP 得好 FIT!

會唔會似你個妹多D???

新鮮人 說...

coobe,
新鮮媽有時都幾搞鬼架! :)

新鮮人 說...

space,
佢用衫蓋住個肚腩喳,
如果佢似我個妹就大劑囉,
咁我咪好老?? :p