2007年12月3日

陳太勝了!

今次立法局補選,
陳太終於險勝,
葉太雖然落敗,
但亦然攞到四成的選票,
相信明年正式選舉又會有一番龍爭虎鬥.

我對昨天的拉票行動是有點意見的,
補選初期己經有不少政治抺黑時件,
又有大量手機短訊誤導投票,
反映出有人為求勝出不擇手段.
另外,就昨天選程可見,
兩派助選團拉票時都表現出十分"粗獷",
不單時有大聲謾駡,而且更出現推撞行為,
完全反映出不少助選人員質數低劣,
而且亦可見香港的選舉文化還是十分幼嫩,
各方壁壘分明互不相讓有免風度!

我不知歐美各國在選舉時會不會有這樣粗暴的推撞行為,
但昨天所見則惹起我往年台灣總統選舉的回憶,
部份粗魯無禮的相方盲目支持者互指駡推撞,
他們的行為直接代表了對民主發展的諷刺,
大家雖各為其主,政念不同,
但為何不可以做到互相尊重和包容?
如果大力一點,大聲一點就是勝利者的話,
倒不如開個武術擂台,
讓競選者來個台上肉搏更直接了當啦,
看來我們在選舉文化上還有很多東西要學!

順帶一提,
近星期各派報張都曾大肆報導選舉發展,
今天陳太勝了,
蘋果報系自然大字標題報導連連,
相反東方報系則只有一小段報告,
而旗下的太陽日報竟然可以隻字不提,
這樣輸打贏要的作風實在有失君子風度,
亦有失大報報導事實的風範,可悲!

19 則留言:

xiao zhu 說...

邊個贏都唔會有咩寄望。即管放長雙眼睇吓陳太呢個所謂香港良心會點樣發揮嘞。

新鮮人 說...

小豬,
其實邊個都無所謂,
一定不好係葉劉就得,
對於陳太我寄望唔大,
但對葉太就更加不想!

說...

唉~
睇過個場所謂既辯論
我覺得四萬唔得
不過孽瘤嬴就更唔得

新鮮人 說...

易亦,
其實佢哋都係選舉新丁,
臨場表現不佳都唔奇,
至於陳太做唔到嘢,
或者講佢有無心做嘢,
我們就放長雙眼睇吓啦! :)

Hyacinthus 說...

也即是說…

投票未必可選到"賢能",
但也不要讓"壞人"當選,
係兩個候選都是壞的時候,
唯有可做的是選個冇咁壞既,
起碼壞起事來的殺傷力無咁大!!!

想想也覺得可悲 ~

Ruth Tam 說...

I voted just because there's someone I really don't like. If I don't go and she comes out, I will regret. Yet, there's not one that I particularly like.

新鮮人 說...

風子,
你講得啱,
選得廢嘅好過選過衰嘅,
點都唔可以畀劉當選架!

新鮮人 說...

ruth,
雖然我無得選,
但我同你睇法一樣,
無個選得落手,
唯有選個無咁差囉!

匿名 說...

如果我係港島區居民,我諗我會選何小姐囉

冬冬 說...

其實得個幾個月任期﹐可以做得D乜?

唔明點解咁多人捧孽瘤?! 40幾%都好勁喎。 D人係咪已經唔驚23條? 第時香港真係會變做左仔既世界??

新鮮人 說...

lala,
何來可能係是一個另類選擇,
但不是人人可以接受佢多年唔做嘢,
連女兒的書簿學費都要朋友出嘅做法喎!

新鮮人 說...

冬冬,
一樣米養百樣人,
人人對政治理念嘅看法又不同,
有些"愛國人仕"認為只要不反對國家,
23條不是問題,
而且以為這是保護國家的好方法嘛,
愛國同愚患有時只是一線之差啊!

匿名 說...

見到Hyacinthus的留言,想起那時美國人選阿諾做加州州長時的一些評論——因為那時加州州長不行,雖然不知阿諾是不是「得」,但是由於其他人「唔得」,所選選了阿諾。

雖然這好像是有點可悲,但是,樂觀點看,可以選總好過沒有選…

在這個moment,也許一切未是最完善,我們未有最好的選擇,可是,我覺得我們要堅持的是一個機制的建立……

我想,是大家一起在學習的吧。雖然我們未是做到最好,但是,起碼我覺得我們是有希望的——對那些差劣的選舉手法,我們都看在眼裡,放在心中,或者將來天有更好選擇時,我們就可以放棄那些不入流的人...?

btw
我看到一個網友的文章,想同你分享o下

http://annatam.com/chinese/%e6%88%b0%e5%8b%9d%e5%ae%a3%e5%82%b3%e6%a9%9f%e5%99%a8/

新鮮人 說...

夕,
你是從正面積極方向去想,
我覺得好好,有意思,
好同意,
雖然現在還有好多問題,
希望通過我們的努力實踐,
建制會慢慢改善,
而那些盲目"愛國"的人亦要好好反省一吓!
謝謝! :)

新鮮人 說...

夕,
我只去到http://annatam.com/chinese/,
那linkage後面的字好像缺了一點,
我入不了你指那篇文章,
你指的文章題目是什麼啊?

匿名 說...

呢個選舉對我呢講得啖笑,
成班做晒馬“嬲”戲

新鮮人 說...

coobe,
只怕我們不可以置身事外呀!!!

匿名 說...

大量手機短訊!!!我都收到..hahaha~

新鮮人 說...

yanyan,
但你不是港島人喎,
點解呢??